Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

jerixon

Medlem
Hilton Köpenhamn förra veckan.
Från billigaste till Executive Plus.
Har min sista vistelse här inatt men sitter fortfarande på tåget ner, redan fått uppgradering enligt Appen.
Håller med många att Hilton Slussen blivit riktigt snåla med uppgraderingar.
Får se vad som sker på Torsdag när jag checkar in för nästa vistelse :)
HHD
 

RonnieK

Medlem
Hilton Köpenhamn förra veckan.
Från billigaste till Executive Plus.
Har min sista vistelse här inatt men sitter fortfarande på tåget ner, redan fått uppgradering enligt Appen.
Har inte bott där själv men träffade hotellchefen vid en julmiddag på Conrad Bali. Mycket sympatisk person som ansträngde sig för att ta extra väl hand om deras elites. Tycker det är synd att de lämnar Hilton för det innebär att jag inte kommer att bo där.
Håller med många att Hilton Slussen blivit riktigt snåla med uppgraderingar.
Får se vad som sker på Torsdag när jag checkar in för nästa vistelse :)
HHD
Vi bor också där på torsdag - får jämföra eventuella uppgraderingar :)
 

jerixon

Medlem
Alltid blivit uppgraderad och haft bra service på Hilton Köprnhamn, jag tycker personalen är bra, loungen helt OK och rummen fina. Sängarna är sköna att sova i också :)

Jag tycker vi tar och hälsar i Loungen om tiden finns, och absolut intressant och se vad som erbjuds för uppgradering :)


Har inte bott där själv men träffade hotellchefen vid en julmiddag på Conrad Bali. Mycket sympatisk person som ansträngde sig för att ta extra väl hand om deras elites. Tycker det är synd att de lämnar Hilton för det innebär att jag inte kommer att bo där.

Vi bor också där på torsdag - får jämföra eventuella uppgraderingar :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jerixon

Medlem
Samma upgrade idag.
Från billigaste till Executive Plus
Nu sömn i de sköna sängarna så man orkar med en sväng till Odense imorgon bitti :)

Hilton Köpenhamn förra veckan.
Från billigaste till Executive Plus.
Har min sista vistelse här inatt men sitter fortfarande på tåget ner, redan fått uppgradering enligt Appen.
Håller med många att Hilton Slussen blivit riktigt snåla med uppgraderingar.
Får se vad som sker på Torsdag när jag checkar in för nästa vistelse :)
HHD
 

drW

Medlem
Hilton Slussen. Diamond. Uppgraderad först från billigaste rum till delux med city view först. Extremt högljudd fläkt i rummet. Omedelbart uppgraderad till executive rum. Bra skött. Slö service på frukost dock.
 

Ozz

Medlem
Hilton Karon, uppgraderad från billigaste rummet till juniorsvit "som vanligt".
Rummet vi blev uppgraderade till ligger inlagt som önskemål på hotellet och vid ankomst fanns diverse kakor, chokladtryffel, fruktfat och en stor bukett orkidéer. Både poolkille och tjejerna i loungen hälsade oss välkomna med namn innan vi hade uppgett rumsnummer, det känns som att man börjar bli stammis på hotellet efter 15+ stays de senaste tre åren :)
frukt.jpg
 

RonnieK

Medlem
Hilton Slussen, HHD

Bokat Standard Reward (Queen) imorgon för 29,000 poäng. Har blivit för-uppgraderad till Exec w. View och antar att det bara är deras IT som spökar som nu säger 29,000 poäng plus 2,090 kr:

slussen.png


@jerixon Vi kommer tyvärr missa loungen då vi ska vara på ett event på Östermalm kl 19. Ser fram mot våffelfukost dock :)
 

jerixon

Medlem
Inte fått något mail eller sett någon förändring i appen, så jag får se om något bra erbjuds när man kommer fram!
Tycker personligen french toasten i loungen är godare än våfflan :D
Ha det så trevligt ikväll!

Hilton Slussen, HHD

Bokat Standard Reward (Queen) imorgon för 29,000 poäng. Har blivit för-uppgraderad till Exec w. View och antar att det bara är deras IT som spökar som nu säger 29,000 poäng plus 2,090 kr:

Visa bifogad bild 62042

@jerixon Vi kommer tyvärr missa loungen då vi ska vara på ett event på Östermalm kl 19. Ser fram mot våffelfukost dock :)
 
Toppen