Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Ozz

Medlem
Conrad Maldives Rangali Island

Har bokat 10 nätter med poäng, standardrum (Beach Villa). Checkar in imorgon men online ser jag redan att jag blivit uppgraderad till Deluxe Beach Villa, 300 kvm med egen liten pool.

Välkommet men oväntat då det är högsäsong samt att de är undantagna från status-uppgraderingar! (Är HHD månaden ut.)
Wow, låter underbart :)
 

090034208

Medlem
Hilton Slussen. Bokat King Executive, fick ingen ytterligare uppgradering. Hade inga förhoppningar om det heller, är HHG. Fick 2 drinkkuponger samt 2 påsar jordnötter.
 

Gus

Medlem
Conrad Maldives Rangali Island

Har bokat 10 nätter med poäng, standardrum (Beach Villa). Checkar in imorgon men online ser jag redan att jag blivit uppgraderad till Deluxe Beach Villa, 300 kvm med egen liten pool.

Välkommet men oväntat då det är högsäsong samt att de är undantagna från status-uppgraderingar! (Är HHD månaden ut.)
Bilder tack!:)
 

Gus

Medlem
Hilton Munich city. Uppgraderad från standardrum till junior suite. Fick bekräftat att vi skulle få twin sängar men fick en King. Som kompensation fick vi detta på rummet. Otroligt gott!!

DSC_3409.JPG
 

Lipstick

Medlem
Hilton Tallinn Park . Uppgraderad från enklaste rum till king one bedroom suite med access till executive lounge med frukost och evening cocktail etc. Mycket fräscht hotell, uppmärksam personal, pool, bastu, bubbelbad, bra priser på spa behandlingar, rekommenderas. HHD.
 
Toppen