Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Sakoz

Medlem
Idag, Hilton Slussen. Bokat på wintersale billigaste rummet. Fick deluxe plus med utsikt.
Mnja, Hilton Slussens incheckningspersonal imponerar inte på mig. Jag känner mig alltid lite smålurad här.
Påstår oftast att det är fullbelagt m.m. Denna gång valde jag att inte diskutera det. Priset var så lågt så det hade blivit pinsamt med svenska mått mätt.
Är HHD.
 

jerixon

Medlem
Haft liknande vibbar flera ggr och när jag frågat om andra rum har det oftast funnits.....
Idag, Hilton Slussen. Bokat på wintersale billigaste rummet. Fick deluxe plus med utsikt.
Mnja, Hilton Slussens incheckningspersonal imponerar inte på mig. Jag känner mig alltid lite smålurad här.
Påstår oftast att det är fullbelagt m.m. Denna gång valde jag att inte diskutera det. Priset var så lågt så det hade blivit pinsamt med svenska mått mätt.
Är HHD.
 

drW

Medlem
Ja de verkar inte så sugna på att uppgradera. Bodde på Hilton Slussen i slutet på förra veckan. Ingen uppgradering trots att det fanns bokningsbara rum i nästa nivå. Är HHD. Dock utmärkt service förutom vanvettigt långsam incheckning. Fick fyra drinkvouchrar, frukost och tillgång till lounge för alla i båda rum jag bokat, så på det hela taget nöjd. Dessutom kom de upp med en flaska cava och frukt till rummet då en av oss fyllde år. Trevlig touch.
 

Ozz

Medlem
Hilton Pattaya, bokade billigaste rummet och fick uppgradering till King Executive Seaview, är HHD.
Första gången på HIlton Pattaya, positivt överraskade än så länge. Kom precis ner från loungen som var riktigt bra.
 

RonnieK

Medlem
Conrad Maldives Rangali Island

Har bokat 10 nätter med poäng, standardrum (Beach Villa). Checkar in imorgon men online ser jag redan att jag blivit uppgraderad till Deluxe Beach Villa, 300 kvm med egen liten pool.

Välkommet men oväntat då det är högsäsong samt att de är undantagna från status-uppgraderingar! (Är HHD månaden ut.)
 
Toppen