Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

TjudöBoy

Medlem
Hilton Osaka, uppgraderad till ett King Deluxe rum på våning 25. Damen i receptionen beklagade sig så mycket att hon ej kunde ge ett Executive rum åt mig, tydligen var hela Executive floor uppbokat av en massa digniteter sade hon. Tror att det har med detta Welcome - Belgium Japan 150 att göra, såg mycket Japanska/Belgiska flaggor i Tokyo.
 

RonnieK

Medlem
Resultat från senaste svängen till Asien, första gången som HHD. Samtliga bokade under flash sale (förbetalt):

  • Conrad Singapore 2 nätter. Bokat KING CLASSIC ROOM, fick EXECUTIVE KING. Samma rum fast högre upp plus välkomstgåva och strykning av ett par plagg.
  • Conrad Bangkok 2 nätter. Bokat KING BED DELUXE CORNER, fick 2 TWIN BED SUITE.
  • Hilton Milennium Bangkok 2 nätter. Bokat KING FAMILY RIVER VIEW, nergraderad till KING EXECUTIVE RIVER VIEW. Tackade nej till "uppgraderingen" då vi inte ville ha ett mindre rum och valde istället ursprungsrummet som är rymligt och fint.
  • Conrad Bangkok 3 nätter. Bokat KING BED DELUXE CORNER, nergraderad till EXECUTIVE KING. Tackade även här nej till "uppgraderingen" och behöll istället ursprungsrummet som är stort och fint.
 

Impendill

Medlem
Denna frågan kanske inte platsar i denna tråden men berör ändå ämnet.

Kan man / har någon blivit uppgraderad på Hilton genom bokning genom 3:e partssida, tex Hotels.com?

Eller måste man boka direkt genom Hilton för att det ska gälla med förmåner enligt reglerna?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Senator

Moderator
Under nuvarande USA resa:

Hilton Fashion District i NYC, från billigaste Low Floor Queen till High Floor King som vanligt.

Hilton Bentley Miami Beach. Från billigaste till 1 Bedroom Suite, Partial Seaview
 

RickardG

Medlem
Denna frågan kanske inte platsar i denna tråden men berör ändå ämnet.

Kan man / har någon blivit uppgraderad på Hilton genom bokning genom 3:e partssida, tex Hotels.com?

Eller måste man boka direkt genom Hilton för att det ska gälla med förmåner enligt reglerna?
Jag har testat två gånger och blivit uppgraderad vid båda. Är HHD.
 

RickardG

Medlem
Jag nämnde att jag är HHD vid incheckning och då fick jag uppgradering, vattenflaskor och frukostkuponger. De verkade ha koll på läget för de sa att jag tyvärr inte skulle få några poäng eftersom det inte var bokat genom Hilton.
 
Toppen