Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

telelina

Medlem
Hilton Vienna plaza uppgraderad från King Corner till executive room. Är Diamond.
68dc80fbcc5084c713b3db305caf5b97.jpg
 

pswe

Medlem
Nya Hilton Tallinn, från billigaste kampanjrummet till Suite, som HHD. Väldigt bra värde. Hotellet är snyggt gjort och med överraskande smakfulla materialval. Fortfarande lite intrimningsbehov på delar av personalen, men där var utbildare på plats idag hörde jag :)
 

Ron Santo

Medlem
DoubleTree Lissabon, uppgraderad från billigaste till ett mycket egendomligt designat rum, placeringen av badkaret är mer än märklig, annars trevlig balkong och utsikt.
 

Nilann

Medlem
Hilton Athens. Uppgraderad från standardrum till executive med utsikt över Acropolis. HHD. Det var 10 år sedan jag var här senast och standarden är fortsatt mycket bra. Frukost i matsalen eller i loungen erbjuds, testade i matsalen i morse. En av de bättre Hiltonfrukostar jag har fått i Europa. Snart dags att gå ut på altanen/balkongen utanför loungen och blicka ut över stan.
 

Bryant

Medlem
Hilton Slussen. Billigaste rummet (twin delux) till King delux. Vilket nog inte är någon uppgradering.

Fullt hotell osv osv.
 

TjudöBoy

Medlem
Hilton Tokyo Narita Airport, bokade det billigaste Queen rummet med points+cash, blev uppgraderad till ett Deluxe Plus Queen på 11:te våningen, fick en drink+frukost voucher samt inträde till Health Club med rabatt kupong på massage. Gratis highspeed wi-fi ingick oxå som HHGold medlem.
IMG_4780.jpg
 

staff

Medlem
Befinner mig just nu pa Hilton Singapore. Helt okej standard, och inte stor skillnad mot Conrad. Battre lage for de flesta dessutom. Utsikt over Thailands ambassad pa Orchard Rd som till synes ar stangd idag...

En varning for de som har natter bokade har ar att Executive Rooms inte ar renoverade, medan "Premium Rooms" ar renoverade. Bad om en 'nedgradering' da jag foredrar nytt frascht badrum med rain shower jamfort med gammalt slitet badkar. Rummen ar lika stora.
 
Toppen