Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad av tredjepart vid resa?

agehall

Medlem
Sant, det är väl lite tveksamt, men jag tycker nästan det kan räknas då jag trots allt bara är FBP, och inte Delta supermegamaxi++. Det finns väl rätt gott om dessa, så jag undrar fortfarande hur jag kunde komma så högt upp på listan.
 

PYRZ

Medlem
Y-->C på sträckan ARN-IST med TK när jag "bara" hade EBS. Extra kul då just den dagen så kördes sträckan med A333. Stolar och mat var som vanligt väldigt bra och servicen sådär, som det brukar vara.

IST-ARN med TK för 3 veckor sedan, fast denna gång var det en 737:a. Får väl tacka mitt M&S Elite kort :)
 

Pixel

Medlem
M > C DXB - DEL med QR där mitt EBGnummer stod på bordingkortet. Statuslös sambo blev också framflyttad men de kunde tyvärr inte ordna så vi fick sitta tillsammans.

Kändes som det kvittade!
 

Pixel

Medlem
Du kanske fick en upgrade på den fronten också..? :)

En 30årig italienare satt bredvid. Hela sista halvtimmen satt han och ulkade i en påse. Så fort planet nuddade asfalten sprang han in på toa och blev kvar där ett tag.

Dock tog det inte bort glädjen över första resan i business longhaul.
 

Bryant

Medlem
Idag fick jag och tjejen en upgrade på TK's flight mellan IST och ARN. Vi reste på en billig ekonomi och jag har TK Elite (*A Gold).
 
Toppen