Senaste nytt

Har de blivit veganer på Guldloungen Kastrup

ulagun

Medlem
Igår vid lunchtid var allt inklusive currysoppan vegetariskt. Ett undantag en besynnerlig röktfiskröra med majonnäs. Inte ens något kallskuret att göra en macka av, som under frukosttid.
Har varit EBG säkert 20 år och detta är nog ett absolut lågvattenmärke i matväg. Även fikahyllan bestod mest av helt eller halvtomma flaskor..
Två timmar senare Senatorlounge MUC med härlig lammgryta, deras goda inbakade korv. Riktig bar där man kunde beställa mixade drinkar mm.
Som natt och dag..
Förstår inte hur övriga Star A bolag accepterar utbudet på Kastruploungen. Skulle skämmas om jag vore ansvarig för detta.
 

Crille81

Medlem
Igår vid lunchtid var allt inklusive currysoppan vegetariskt. Ett undantag en besynnerlig röktfiskröra med majonnäs. Inte ens något kallskuret att göra en macka av, som under frukosttid.
Har varit EBG säkert 20 år och detta är nog ett absolut lågvattenmärke i matväg. Även fikahyllan bestod mest av helt eller halvtomma flaskor..
Två timmar senare Senatorlounge MUC med härlig lammgryta, deras goda inbakade korv. Riktig bar där man kunde beställa mixade drinkar mm.
Som natt och dag..
Förstår inte hur övriga Star A bolag accepterar utbudet på Kastruploungen. Skulle skämmas om jag vore ansvarig för detta.

Kan bara instämma! Var dock katastof dåligt på ARN T5 i måndags med, liknande de som du beskriver...
 

Hachans

Medlem
För att balansera den här tråden lite så hade jag älskat om SAS fokuserade mer på det vegetariska utbudet! Men jag är ju å andra sidan betydligt mer kräsen än genomsnittet kring vilket kött jag äter... Men annars är jag med, CPH är en bedrövlig lounge.

Håller helt med, men då får de satsa helhjärtat på det vegetariska, inte någon halvmesyr.
 
Toppen