Har BA tagit bort....?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Andreas Eriksson, 17 Januari 2013.

  1. Andreas Eriksson

    Andreas Eriksson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Funktionen där man kan se hur mycket man får återbetalt vid makulering av bokning?

    Anledningen till att jag undrar är för att förut gick det att se hur mycket man skulle få återbetalt.
    Nu står det bara, om du avbokar så kommer vi göra en bedömning på vilken summa du kommer få tillbaka.
    Genom att klicka här så godkänner du vilken summa du än får (lol!).

    I princip står det som jag beskriver ovan, verkar ju helt sjukt.
    Någon som vet om man får några kronor tillbaka på en simpel enkel vägs till ARN i lägsta klass som sedan är uppgraderad (via manage my booking)?

    Edit: En bild...

    herre.png
     
    Last edited: 17 Januari 2013
  2. Storsteffe

    Storsteffe Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Har du nån ny bokningsklass efter uppgradering? Förmodligen får du tillbaka utlägg som British Airways slipper dvs skatter och avgifter.
     
  3. Andreas Eriksson

    Andreas Eriksson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Bokningsklass I som i Ivar.
     
  4. Homer

    Homer Medlem

    De har tagit bort det för Flight Saver också, och inte nog med det, tidigare fick man tillbaka poäng och pengar direkt nu tar det flera dagar.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×