Har Air France/KLM bytt lounge på Kastrup?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Dr. Miles, 17 December 2013.

1. Sokrates?

2 personer gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet för mycket, så det har jag ingen koll på.. ;)

1 person likes this.
  3. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Eller som George Orwell skrev: Okunskap är styrka.

4. EMA

EMA Medlem

Blev hänvisad till aptments senast jag åkte. C utan status så de har nog bytt. Nästa empiriska test är 4/1 då C med FBG

1 person likes this.
  5. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Agö! Renovering, lite nya möbler mm är förklaringen. Har ingen info om när det exakt beräknas vara klart..
    Hoppas du kommer gilla uppdateringen och att den inte kvarstår som lika trist! hälsn Karin

1 person likes this.
  6. Stämmer, en del Elite pax hänvisas till CPH Apartment pga platsbrist i Novia loungen. KLAF pax som reser i C klass har alltid tillgång till Apartment loungen. Skillnaden mellan loungerna är enorm, en uppdatering kommer inte att göra av eller till, förmodar jag.

Johan

1 person likes this.
  7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller helt med. Novia=charterpax hela dagen. Apt lugn och skönt. Snudd på att jag hellre betalar för den loungen istället för att gå in gratis i Novia.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!