Senaste nytt

Happy weekend (Europa + USA) - Boka senast 1 juni

Dr. Miles

Expert
Den här resan satt ju som en smäck inför hösten! Tur man läser på businessclass varje dag så man inte missar sådana här små godbitar :)
Dock fick jag lite problem eftersom jag i detta fall vill fortsätta från ORD till en annan stad med UA inrikes. Då får man inte fram dessa kampanjpriser i O-klass längre... Dock ser denna fare ut att tillåta end-on-end och då borde jag väl kunna köpa en inrikes separat på tex ua.com senare och slå ihop PNR? (jag ser givetvis till att MCT uppfylls).

Inte slå ihop efteråt utan man bokar det samtidigt för att bokas som ett PNR.
 

Mikael64

Medlem
Kanon priser oavsett vart man vill åka just nu.... blir PRG, TXL, HAM, AGP under hösten. NYC tidig vår:)= Verkar som många av bolagen kör sina kampanjer mer ofta....
 

David

Medlem
Riktigt sugen på att ta en lör-sön till AGP, men det har varit lite mycket kampanjer och biljettköp på sistone så det får vänta. Fanns för 2500kr i Plus 8-9 november t.ex.
 

maba

Medlem
Höll på att missa detta men bokade precis en resa till Berlin i augusti för mig och frugan, summa 1732 SEK :)
 

Flood

Medlem
Så, det blev en liten sväng till Helsingfos i alla fall för 848 SEK. Från GOT blir det ju med byte. :) Hade en hög Scandic-poäng som behövde omsättas innan årsskiftet, det fick fälla avgörandet.

Har faktiskt inte varit i Helsingfors sedan 90-talet nu när jag tänker efter, så det blir nog bra!
 
Toppen