Hansar Bangkok

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 21 Oktober 2015.

1. BusinessClass

BusinessClass Redaktör

BCHansarBKK05152

Vår medarbetare Paul J DeVries har besökt Hansar Bangkok. Läs om hans besök på vår engelska systersajt, BusinessClass.co.uk

Se hela inlägget

2. rstenelo

rstenelo Guest

Detta är faktiskt ett av mina favorithotell i Bangkok, bott där flera gånger men har blivit betydligt dyrare de senaste åren. Men mycket trevligt och väldigt bra frukost. Minns jag rätt så är dock poolen i skugga (men kan bero på tiden på dagen jag var vid poolen). Hittar man en bra deal kan det helt klart rekommenderas, tror jag har rekommenderat detta hotellet i en tidigare tråd, men hittar inte den nu. När jag bodde där för något år sedan var Barack Obama på Four Seasons som är granne och Hansar kryllade av secret service agenter

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!