Halvt inställd First till Sydney - kom med förslag!

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Martin Björnström, 31 Augusti 2013.

1. Jag är bokad på NH210 FRA-NRT i nya ANA first, sedan vidare till Sydney. En resa på 14 dagar, som nu inte går att genomföra pga en kombination av jobb och barnvaktsproblem.

Det vore synd att missa NH F så något ska man väl kunna ordna, jag lan vara borta 3-4 dagar.

Utresa 16/9 NH210, landar 17/9 15:05. Har hittat TG 677 (A380 First) till BKK senare samma dag och sedan TG F A346 till MXP och vidare hem. Vore dock roligare att inte flyga TG. Några förslag? (USDM award)

2. ACervin

ACervin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har precis tillbringat en timme, med en trevlig dam från USDM för att hitta en CPH-BNE i oktober. Vilket var ganska knöligt då det jag hade hittat på Award Nexus inte var tillgängligt hos USDM. Det blev Thai via MXP på det långa benet. För att komma till saken så hade jag gärna provat Austrian BKK - VIE jag tror det är den nya kabinen och så bra mat på det. Det är visserligen inte First. Så kanske istället, ett litet skutt till SIN och sedan Singapore Airlines till FRA eller LHR i First?

3. cmj

cmj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur ser det ut med Asiana från NRT till Europa via ICN? Dom har väl First på kärran till FRA?!

Eller Air China via PEK?!

Last edited: 31 Augusti 2013
  4. Singapore Airlines är inte tillgängligt med USDM såvitt jag vet. Vill inte flyga C :)

Asiana vore najs men jag flyger dom två gånger i November i First så det blir lite upprepning. Air China låter inte som något för mig. Tror jag har besvarat min egen fråga :)

5. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SQ F finns till DEL, sen kan du åka vidare i Lufthansa C B748i till FRA. Jag gör den rutten på tisdag.

1 person likes this.
  6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man boka om till First på Lufthansa förutsatt att tillgänglighet finns T-14?

7. Bra förslag! Kollar upp det ikväll!

ARN-FRA-NRT-BKK-CGK-SIN-DEL-FRA-ARN ?

1 person likes this.
  8. Nä, det tror jag inte med USDM tyvärr.

9. flying

flying Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur funkar det med transitvisa/visa i Indien på en sådan rutt?

Last edited: 31 Augusti 2013
  10. Så länge du stannar på airside behöver du inte något indiskt visum.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!