Hörlurar i SAS long-haul business class?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av David Granström, 3 Januari 2012.

1. Det fåtal gånger jag flugit SAS business class till/från USA så har jag använt mina egna Bose-lurar för att lyssna på musik och se på film. Men erbjuder SAS egentligen några bra noice-cancelling lurar i business class eller är det plastiga standardlurar?

2. HenrikT

HenrikT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo de har noice-cancellinglurar. Riktigt bra sådana tycker jag... även om jag inte är någon expert på området. :)

1 person likes this.
  3. Patrik

Patrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På A330/A340 är det noise cancelling hörlurar, absolut att de är plastiga och inte i närheten av bose lurarna,
    men de är faktiskt helt ok.

2 personer gillar detta.
  4. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med - de är helt OK. Jag brukar koppla in dem, dra ner volymen till noll och sova med dem. I kombination med öronpropparna från necessären blir det riktigt tyst eftersom antiljudet fungerar utan att man pumpar något i lurarna.

1 person likes this.
  5. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Dessutom om du kan sova med någon lugn musik på då hör du absolut ingenting förutom musiken.

6. tic

tic Medlem

Får bumpa tråden med förslag på sömnmusik (jfr Disneys Bilar-film): KENNY G -SONGBIRD - YouTube

Lite kul, jag googlade "sas businessclass hörlur" för att avgöra om jag skall ta med egna cancellerande hörlurar (och inte bara mina öronpluppar) när jag åker till Tokyo om en vecka. Självklart har Businessclass informationen jag sökte, även om jag googlade "globalt" och inte direkt på siten...

1 person likes this.
  7. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man kan nog säga att om man vill veta något relaterat till resande med (framförallt) flyg och utgår från Sverige, så är BC.se det bästa stället att hitta svaret på...

8. Patrick

Patrick Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lyfter denna och frågar om man även får schyssta lurar i long haul plus?

9. jol

jol Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    då är det enligt min erfarenhet samma kassa in-ear som i ekonomi

10. Patrick

Patrick Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, tack för svar. Då får mina Swiss C lurar (som jag råkade få med av misstag ett par gånger...) följa med om min uppgradering inte går igenom. ;)

För visst är det inte olika kontakter?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!