Senaste nytt

Hålltider för incheckning när man reser med SAS

Jonas C

Medlem
Testade detta ofrivilligt i söndags. Försov mig kraftigt efter en hård runda med Igorius, vaknade upp med ett ryck 09:01 på Royal Viking. Hade beställt frukost till rummet 07:30 men den hade de missat. Nåväl, tog ARN Express 09:20, var på T5 09:37, vid gate 09:47 (10A), på plats på 17A 09:50. Det var en bedrift och något jag ogärna gör om.;)

Du tycks ha en förmåga att kunna ta dig ut till flygplatserna snabbt. Skulle nog kalla detta för en större bedrift än rekordrundan till Kastrup för ett par månader sedan ;)
 

Agö

Medlem
Du tycks ha en förmåga att kunna ta dig ut till flygplatserna snabbt. Skulle nog kalla detta för en större bedrift än rekordrundan till Kastrup för ett par månader sedan ;)

Ja, jag funderade dessutom ett par minuter på att ge upp. Kollade priser på senare avgångar, från 1800 SEK, på vägen ut. Det var värt att ge det ett försök. Givetvis var det gaten längst ut i piren som gällde. Nej, detta var tungt och för en gångs skull tyckte jag synd om mina medresenärer som var tvungna att sitta bredvid mig (SAS hade dock tänkt på saken och ordnat seatblock).

Nej, det påminner mig om varför jag gillar att vara ute i god tid.
 

Igorius

Medlem
Ja, jag funderade dessutom ett par minuter på att ge upp. Kollade priser på senare avgångar, från 1800 SEK, på vägen ut. Det var värt att ge det ett försök. Givetvis var det gaten längst ut i piren som gällde. Nej, detta var tungt och för en gångs skull tyckte jag synd om mina medresenärer som var tvungna att sitta bredvid mig (SAS hade dock tänkt på saken och ordnat seatblock).

Nej, det påminner mig om varför jag gillar att vara ute i god tid.

Märker att jag missade en massa roliga inlägg förra veckan. Mycket nöjd att jag själv inte skulle ut och flyga morgonen efter den där lördagsrundan!
 
Toppen