Håller vi med Aftonbladet här på BC.se?

Diskussion i 'Lounger' startad av Sofia, 17 Augusti 2014.

1. Sofia

Sofia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. NotRyan

NotRyan Medlem

Det vore bra om du kunde skriva något också, och inte bara posta en länk... :)

Det vore kul att höra @Jacob s åsikt om den listan, inbördes ordning o.s.v :)

3. SAS404

SAS404 Medlem

Ja Emirates loungen är fasen som en flygplats :D Riktigt imponerande.

4. airbus380.se

airbus380.se Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det känns mera som om reportern plötsligt upptäckt att det finns lounger ute i världen. Ingen hög nivå varken på texten eller på upplevelsen. Han bör nog fortsätta åka med LCC- bolagen...

Smuffe, simonbertilsson, henrik l och 2 andra gillar detta.
  5. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker att det var en vettig text och en bra sammanställning. Det finns ibland här en tendens att fnysa åt alla texter om medvetet resande som inte är skrivet av och för nördar som oss men den här artikeln klarar åtminstone min grundläggande kvalitetskontroll.

Att det sedan finns väldigt få som med trovärdighet kan ranka världens 10 bästa lounger baserat på personlig erfarenhet är en annan sak, men artikeln gör inte anspråk på att vara något heltäckande test.

Markus787, Vaniljvodka och SAS404 gillar detta.
  6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är väldigt nyfiken på f**k me I'm Famous loungen på Ibiza. Någon som har erfarenheter av denna?

MarcusC och simon_says91 gillar detta.
  7. MarkusL

MarkusL Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är en väldigt unik flygplatsupplevelse, med DJ och dansgolv, men knappast bra. Dyrt i både bar och restaurang (precis som resten av ön). Nej har du tagit dig till Ibiza så kan jag råda dig att skippa loungen och försök spendera så lite tid som möjligt på flygplatsen eftersom den är riktigt tråkig. Åk istället till direkt till hotell/villa/lägenhet och ha kul :)

EDIT: Glömde berätta det att när jag var där nu sist i juli så var det stängt.

Henrik_B gillar detta.
  8. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tyckte det var ett helt ok referat vi på BC.se tycks vara bortskämda med @Jacob eller @Jonas C reportage. (Även många andra duktiga reserapportörer). Jag är glad att aftonbladet kan skapa lite intresse och inspiration istället för att skriva om barnfamiljen som var missnöjda med det 3* "lyxhotellet" på Cypern o valt att gråta ut i aftonbladet.

Smuffe och charlesswe gillar detta.
  9. Jacob

Jacob Medlem

Det är väl ett ganska bra urval. Skulle personligen dock velat ha med Air France La Première Lounge på CDG också.

rvarttinen, Ricci och ChabbeT gillar detta.
  10. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja du nu är ju business loungen beläggen på våningen över first loungen så han verkar inte ha så mycket koll. Men de är ju en enkel beskrivning bara av några lounger....

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!