Senaste nytt

Här kommer ditt nya Club Carlson Silver Elite Card!

Gnopps

Medlem
Så fick jag svar. Jag skickade mitt Accor platinum kort till först engelska kundservicen och när svar uteblev även till svenska kundservicen (genom att specifikt välja svenskspråk Club carlson-sida). Svaren kom idag samtidigt trots att det engelska skickades 3-4 dagar före. På engelska skrev de att de inte matchar Accor-kort men svenskarna gav mig Club Carlson guld. Toppen! Jag har bokat ett par Radisson nu för att prova.
 

rob74

Medlem
Så fick jag då mitt Gold Elite-kort nu i fredags. Det tog ca 7 veckor från det att jag blev uppgraderad till att kortet kom. 6-8 veckor hade de sagt att det skulle ta.
 

mry

Medlem
Får hoppas mitt kort kommer snart nu med. Tänkta försöka använda det i mitten av november när jag är i Stockholm nästa gång.
 

agehall

Medlem
Jag fick mitt kort i fredags. Dock inte mitt guldkort utan silverkortet. Jag vet inte riktigt när jag kvalade till silver, men det var ett tag sedan. Ska bli spännande att se när guldkortet dyker upp.
 

niksal

Medlem
Jag har varit Guld sedan start. Trots 3 email till Club Carlson och otaliga löften om att "du är prioriterad att få ditt kort" så har jag aldrig fått det. Och nu behöver jag inte det längre, för jag är nu Concierge. Skall bli intressant att se när det kortet dyker upp...
 
Så fick jag svar. Jag skickade mitt Accor platinum kort till först engelska kundservicen och när svar uteblev även till svenska kundservicen (genom att specifikt välja svenskspråk Club carlson-sida). Svaren kom idag samtidigt trots att det engelska skickades 3-4 dagar före. På engelska skrev de att de inte matchar Accor-kort men svenskarna gav mig Club Carlson guld. Toppen! Jag har bokat ett par Radisson nu för att prova.
Provar nu skicka mitt AClub Plat till svenska kundtjänst.
 
Sådärja, efter lite tjatande och seeeeeg responstid så tyckte de ändå att Gold var rätt statusmatch (de ville först bara matcha silver). :) Svenska kundtjänst är ju mycket bättre i detta fall! ;)
 
Toppen