Senaste nytt

Här kommer ditt nya Club Carlson Silver Elite Card!

rob74

Medlem
Jag mailade en avbild på mitt EBG-kort imorse, och fick just bekräftelse på uppgradering till Gold Elite.
Statusen gäller per omgående och i mitt fall t o m 28 februari 2013. Det nya kortet kommer inom 6-8 veckor.
Är jag fortfarande EBG efter periodens slut, så meddelar jag detta och de förlänger uppgraderingen. :)
 

agehall

Medlem
Ohh, så de statusmatchar alltså så länge man är EBG? Det är ju väldigt nice. Jag saknar fortfarande några nätter för att nå guld i år. Det finns för få Radisson i Afrika!
 

henrik l

Medlem
Någon som vet om man kan statusmatcha andra guldkort hos andra kedjor? Har ett BAEC-gold och funderar på om det går att matcha mot någon kedja.
 

rob74

Medlem
Vilken E-post mailar man till?

Jag gick in på "Kontakta" från Club Carlsons huvudsida och valde vilket medlemscenter i vilken världsdel jag ville kontakta. Centret för Europa är i Dublin. Klickade därefter på ämnet "Elite-medlemskap". Skrev på svenska och fick svar på svenska.
 

mry

Medlem
Jag gick in på "Kontakta" från Club Carlsons huvudsida och valde vilket medlemscenter i vilken världsdel jag ville kontakta. Centret för Europa är i Dublin. Klickade därefter på ämnet "Elite-medlemskap". Skrev på svenska och fick svar på svenska.

Jag hittade ingen funktion för att bifoga en fil men la upp en bild på kortet på nätet och länkade till den.

Jag tror dock att jag kommit på varför de matchar den under en övergångsperiod, det beror på att de slutat tillåta det som stor på sas hemsida om uppgradering på radisson (SAS EuroBonus - förmåner på hotell för Guldmedlemmar - SAS). Det sa de på Arlandia när jag bodde där iaf men jag har svårt att tro att det är så..? De sa även att jag inte fick eurobonuspoäng för min övernattning där så jag undrar om de bara pratade i nattmössan eller kan nog bekräfta att det står fel på sas hemsida?
 

agehall

Medlem
Nu har även jag fått min status matchad. Mailade dem igår em och fick svar imorse. Efter att ha skickat en kopia på mitt EBG kort vid lunch är har jag nu fått min status uppgraderad!
 

rob74

Medlem
Första övernattningen nu som Gold Elite, på Radisson Arlandia. Var redan uppgraderad till Business Class-rum när jag kom till incheckningsdisken. :)
 

Gnopps

Medlem
Jag får ett felmeddelande varje gång jag försökre skicka epost via hemsidan. Kan någon vara snäll och skicka mig epostadressen?

Tack!
 
Toppen