Senaste nytt

Här är flygbolagen som inte kompenserar sina kunder

NiNE

Medlem
Hjälpte en kollega med EU261 mot Norwegian som blev väldigt sent pga pilotbristen under sommaren. 4*400 EUR fick han för förseningen från Malaga. Var inget knyssel alls utan dom godkände claimen vid första kontakt.

Jag har ett klockrent case (för en släkting) mot Norwegian, men problemet är att jag inte vet vart jag ska skicka det. Det enda jag hittar på Norwegians websida är att begära kompensation för utlägg, men det är jag inte intresserad av (dessutom tycks man då behöva acceptera att frånsäga sig rätten till ersättning enligt EU261/2004). Hur korresponderar du med dem?
 

andreas

Medlem
Jag har ett klockrent case (för en släkting) mot Norwegian, men problemet är att jag inte vet vart jag ska skicka det. Det enda jag hittar på Norwegians websida är att begära kompensation för utlägg, men det är jag inte intresserad av (dessutom tycks man då behöva acceptera att frånsäga sig rätten till ersättning enligt EU261/2004). Hur korresponderar du med dem?

Jag har tidigare använt mig av customer.relations@norwegian.com
 

Rebel

Medlem
För mig är Swiss ett bolag som vägrar betala.
Trasig hydralslag är. tydligen extraordinär orsak i Zurich.
Även när jag skicka det vidare till ARN fick vi samma svar.

Jag tror att dessa företag kan vara värda sina 25%.
 
Toppen