Senaste nytt

Häng med: Jorden runt på 194 timmar

mjulven

Medlem
Det hade varit lite intressant, undra vad jag fått betala för mitt bagage :). LA är längre ifrån min destination än vad SF är.

Drar till med att du ska till Reno i sådana fall baserat på den info du ger. Bilbana i närheten skulle kunna vara den där saltplätten där man slår hastighetsrekord.
 

palmen

Moderator
Drar till med att du ska till Reno i sådana fall baserat på den info du ger. Bilbana i närheten skulle kunna vara den där saltplätten där man slår hastighetsrekord.
Nope, Reno är det inte.
Ska tydligen finnas ett akvarium på min destination som jag typ kommer bo vägg i vägg med.
 

mjulven

Medlem
Nope, Reno är det inte.
Ska tydligen finnas ett akvarium på min destination som jag typ kommer bo vägg i vägg med.

Då skall du alltså till Monterey, vill minnas att på gatan som leder till akvariet söderifrån kunde man få en Hamburgare med surdegsbröd. Rekommenderas!.
 

palmen

Moderator
Då skall du alltså till Monterey, vill minnas att på gatan som leder till akvariet söderifrån kunde man få en Hamburgare med surdegsbröd. Rekommenderas!.
Korrekt!
Bilbanan är Laguna Seca Raceway som typ ligger vid flygplatsen. Kommer bo på IC första natten och Holiday Inn andra natten.
Jag återkommer med rapportering på onsdag troligtvis om vad jag ska göra i Monterey, har dock inget med bilar eller akvarium att göra :).
 

micsjo

Medlem
Jag fattar inte hur fler här inte rapporterar om sån här huvudvärk som du fick utstå, efter all champagne ni bälgar i er. Det är väl liksom allmänt känt att man lätt får ont i skallen av att dricka skumpa?

Just bubbel får man ju inte onti huvudet av! Öl däremot - värre gift har aldrig setts omringa detta stift (för att parafrasera Falstaff). Jag tycker om öl ändå men jag blir straffad för det :-(
 

nissefalk

Medlem
Korrekt!
Bilbanan är Laguna Seca Raceway som typ ligger vid flygplatsen. Kommer bo på IC första natten och Holiday Inn andra natten.
Jag återkommer med rapportering på onsdag troligtvis om vad jag ska göra i Monterey, har dock inget med bilar eller akvarium att göra :).

En runda på Pebble Beach kanske....
 
Toppen