Senaste nytt

Häng med: Jorden runt på 194 timmar

Flood

Medlem
Ja, det är svårslaget hur dött downtown är faktiskt.



Err, The Galleria skulle jag inte säga ligger i downtown. I downtown finns ungefär exakt ingenting...

Det har du helt rätt i, nu när jag faktiskt tittar på en karta så ligger det i Uptown. Får ta ett snack med mitt minne, alternativt mitt lokalsinne. :)
 

palmen

Moderator
Houston-San Francisco
San Fracisco-Hawaii

Bolag: Hawaiian Airlines
Min destination är hyfsat nära SFO (övervägde att flyga dit först och sen ta bil till min destination). Mellanlandning är dock i en annan delstat, avgång imorgon bitti mellan 0730 och 0800. Flygbolaget är inte heller rätt, har dock aldrig flygit med Hawaiian.

Någon som har input på hur lång tid det tar ut till IAH från downtown på morgonen? Hört att det kan vara mycket kö och vill inte riskera att missa något flyg. Antar att jag bör åka mellan 5 och 6 någon gång.
 

kungcarl

Medlem
Min destination är hyfsat nära SFO (övervägde att flyga dit först och sen ta bil till min destination). Mellanlandning är dock i en annan delstat, avgång imorgon bitti mellan 0730 och 0800. Flygbolaget är inte heller rätt, har dock aldrig flygit med Hawaiian.

Någon som har input på hur lång tid det tar ut till IAH från downtown på morgonen? Hört att det kan vara mycket kö och vill inte riskera att missa något flyg. Antar att jag bör åka mellan 5 och 6 någon gång.
Åker du US Airways till Seattle via Phoenix?
 

palmen

Moderator
Åker du US Airways till Seattle via Phoenix?
Det är väl AA nu efter mergern, men i övrigt stämmer det att det är en US Airways flight via Phoenix. Jag har med andra ord aldrig åkt AA tidigare.

@jsn San Jose är in rätt, men det är i närheten. Finns en "bilbana" i närheten av den flygplats jag har som destination.
 
Toppen