Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

fcx

Medlem
Spännande, det ska jag försöka få när vi flyger i maj :D
Blandar dom den till dig eller blandar du den själv och får virket?

De blandar själva. Tyvärr har de inte receptet kvar ombord, så man måste speca exakt hur de ska blanda (vodka, cointreau, tranbärsjuice och ramlösa. Tyvärr är nya vodkan lite mer rökig än den gamla, vilket ger drinken en annan karaktär).
 
D154EC79-63F4-40D6-986C-FBE8FEEB0ABC.jpeg


SK904 EWR-ARN, hälleflundra och ett glas chardonnay till Solsidan.
 

Taggen

Medlem
Då är man på hemväg så hälsningar från DY4528 från RAK(!) till ARN. Blir nästan DYngRAK.... Flygningen faller under kategorin ”uppskattningsflight”, alltså en flygning som jag gör för att uppskatta mina bonusresor i business och first mycket mera. Rad 18 i en knökfull 737 med turister och deras baggage i form av barn och dyl.
 

aruba1

Medlem
Då är man på hemväg så hälsningar från DY4528 från RAK(!) till ARN. Blir nästan DYngRAK.... Flygningen faller under kategorin ”uppskattningsflight”, alltså en flygning som jag gör för att uppskatta mina bonusresor i business och first mycket mera. Rad 18 i en knökfull 737 med turister och deras baggage i form av barn och dyl.
Det är rätt att kalibrera om då och då. För en vecka sen flög jag WizzAir och i förrgår uppskattade jag väldigt mycket SAS business flighten.
 

Taggen

Medlem
Det är rätt att kalibrera om då och då. För en vecka sen flög jag WizzAir och i förrgår uppskattade jag väldigt mycket SAS business flighten.

Du vinner. Wizz är värre. Sitta med knäna under hakan och flyga 0700 från ”Stockholm” är något som jag gjorde för ett par år sedan. 0400 flygbussen till Skavsta. Borde vara olagligt för uppdragsgivare att vara så snåla.
 
Toppen