Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Brandten

Medlem
Morn morn från UA1909. Äntligen på väg!

6760c092a121315ab1512659e9587502.jpg

f5d3bed9a66be38b7bef9389db1f4af4.jpg

08d864db480da0524224930483ed2ad4.jpg
 
Last edited:

Johanna

Medlem
SK903 i Plus och 3,5 h kvar. Verkar vara ett fullt plan. Mycket spring med betoning på spring från business ut i resten av kabinen. Tycker dom kan hålla sig där framme.

Jag har för mig att de brukar servera frukt och snacks i Plus mellan måltiderna. Men varken på denna eller min förra hem från Miami har det varit en endaste smula. Brukar inte vara hungrig på flygningar men idag har jag varit hungrig från start.
 

mha321

Medlem
SK903 i Plus och 3,5 h kvar. Verkar vara ett fullt plan. Mycket spring med betoning på spring från business ut i resten av kabinen. Tycker dom kan hålla sig där framme.

Jag har för mig att de brukar servera frukt och snacks i Plus mellan måltiderna. Men varken på denna eller min förra hem från Miami har det varit en endaste smula. Brukar inte vara hungrig på flygningar men idag har jag varit hungrig från start.
Det brukar väl vara lite hit/miss på om de gör det. De har gjort det alla de senaste gångerna jag flugit i Plus, men långt ifrån alla.

Men du kan alltid ta en promenad till bakre galley.
 

Senator

Moderator
Sitter med min sambo ombord American AA 284 från HNL till LAX. Precis kommit nära nog att wifi funkar och jag kan skicka alla mina jobbmail som jag har skrivit under resan nu som semestern är slut :)
 

Homer

Medlem

Senator

Moderator
American Airlines AA6045 mellan LAX och SJC, San Jose. Dålig start på arbetsåret med försening på över en timma
 

Senator

Moderator
Gomorron från AY6 på väg till Helsingfors. Vi är någonstans norr om Skottland, kanske i höjd med Shetlandsöarna och vi har ca 2 timmar kvar till Helsingfors.
 
  • Gilla
Reactions: doc
Toppen