Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Senator

Moderator
Ironi eller delar du inte alls samma åsikt?

Ingen ironi, och ingen åsikt. Jag vet inte helt vad du talar om. Jag har väl så långt i år ca 10 segment på United och 20 på American inom USA och ser inte så himla stor skillnad på dessa två. Det tillhör kanske historien att jag nästan alltid åker i Domestic First så jag köper ingenting ombord.

Jämförelsen kan också vara lite svår om du tittar på en resa mellan Los Angeles och Las Vegas som inte alls är långt..
 

Senator

Moderator
Flight nummer 1 idag är Alaskan Airlines AS222 mellan Seattle och San Francisco. Ingen bra start på min första resa med Alaskan.

Inte helt genomtänkt av mig på denna resa, men det finns ett erbjudande från GoGo som kostar $60 för en månad på alla bolag i Nordamerika. Med tanke på att jag har ca 18t i luften denna vecka med United, Alaskan och American.. Borde ha köpt det...
 
Ingen ironi, och ingen åsikt. Jag vet inte helt vad du talar om. Jag har väl så långt i år ca 10 segment på United och 20 på American inom USA och ser inte så himla stor skillnad på dessa två. Det tillhör kanske historien att jag nästan alltid åker i Domestic First så jag köper ingenting ombord.

Jämförelsen kan också vara lite svår om du tittar på en resa mellan Los Angeles och Las Vegas som inte alls är långt..

Kan säkert stämma som du säger då jag själv åkte economy dessa sträckor. Jag hoppas också du har rätt att det inte är någon större skillnad mellan bolagen då jag hellre tjänar några extra eurobonuspoäng.

Tyckte tyvärr ditt första svar var lite drygt men kanske inte alls menat på de sättet.

P.s hälsningar från 22A sk940 (LAX-ARN) sas plus. Bra hårdvara men tycker nog att både Air Canada och LH erbjudit bättre mat och service. Fler har jag tyvärr inte testat.
 

Hudik

Medlem
Arbetstid på SK984 och 1A.

4470d426d9a30d5e3561f62d4bb8c5c9.jpg
 

SASmackan

Medlem
Hej från SK0903 påväg mot EWR.

Resan har börjat precis som förväntat. Wifin funkade inte de två första timmarna, dottern har hällt ut en glas mjölk över mitt knä och ingen recognition utan Diamond-kortet framme.

Nu kommer snart käket! Ryktas om BBQ-kyckling. Ingen polarrulle än tyvärr.

Men, seatblockingen funkade perfekt. Vi fick hela mitten fyran för oss själva trots tre resande.
 
Toppen