Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Agö

Medlem
Hälsningar från luften och SK4675 som för tjugo minuter sedan lyft från Gardermoen på väg till Alicante. WiFi fungerar utmärkt - utgår ifrån att folk är för snåla för att betala, bra för mig! Nya Recarosätena även på denna fullsatta kärra, gott om utrymme.
 

Caru

Medlem
Hälsningar från AA1132 från MIA till LGA. Helt okej wifi, var dock bättre på tidigare AA flighter under resan så antar att det är fler som använder det nu.
 

Agö

Medlem
Hälsningar från SK4686 över Amsterdam på väg från BCN till OSL. WiFi fungerar återigen perfekt på LN-RCX (Höttur Viking). Helt full flight, C full med F1-folk på väg hem från Spaniens GP. Gardinen är fördragen!!!
 

kristerj

Medlem
Är på AA633 från SJU till DFW, internet funkar utmärkt när man är över "fastlandet". Planet är en gammal fin 757 med tjock-tv i taket. Denna flight är helt full liksom de andra AA flighterna jag åkt de senaste dagarna
 

tomle

Medlem
Hälsningar från LH511, 35000ft ovan Brasilien på väg ut mot Atlanten. Fungerar bra än så länge men €20/24h (=flight) är ju lite saftigt.
Betalt med EB Amex i alla fall för att få några poäng :)
 

Skillsen

Medlem
Glömde hälsa från LH457 när jag var inloggad (för mycket jobb) de hade iaf fått igång FlyNet nu på747-8:an, vilket de inte hade för en vecka sedan när jag flög till LAX...
 

Agö

Medlem
Hälsningar från DY3503 över Nordsjön med 57 min kvar till landning på Kastrup! WiFi funkar utmärkt idag men så är beläggningen runt 50 pct. Strålande flygväder!
 
Toppen