Hälsningar från luften!!

Diskussion i 'Lounger' startad av Dreamliner, 19 September 2012.

1. Tänkte det kunde vara trevligt med en tråd med hälsningar från luften nu när internet fungerar bra på många flighter. Sitter på 36C på LH501 från GIG (Rio) till FRA och ska vidare till HAM efter en trevlig helg och några dagars jobb i Rio. Bodde bra tack vare tips från BCmedlem. Har nog sovit 7h fast jag flyger långt bak.

11 personer gillar detta.
  2. Bra idé!
    Jag flyttar denna tråd till Lounger forum så att tråden inte drunknar i Övrigt forum. :)

1 person likes this.
  3. Sitter själv just nu på FRA ATC (hälsar på en kompis) Ser ni ligger 2:a för landning :)...

EDIT: Ibland är världen liten.

5 personer gillar detta.
  4. Jacob

Jacob Medlem

Kul!

Hur väl fungerar Lufthansas Wifi? Bra hastighet?

5. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När en kollega en gång åkte till Riyadh med Lufthansa pratade vi via Skype, som fungerade över förväntan.

6. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lufthansa brukar vara bra. Eftetsom det är så dyrt (även för F-pax) är man inte så många som delar på linan :cool:

7. Tycker det är lite snabbare än 3G modem. EUR 10.95:- för en timma är det värt för att klara av lite jobbmail o kolla BC. Speciellt när det ibland krånglar med Wifi i lounger.

8. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skickar en hälsning från SK 1415 ARN-CPH. Jag gissar på en 70-procentig beläggning, jag har dock stolen bredvid mig ledig (eco rad 8). LN-RRK är reggen och det finns wifi ombord.

9. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SK1428, rad 11. Fick logga in med EBG och jag tycker faktiskt att det går snabbare än tidigare.

1 person likes this.
  10. Xilan

Xilan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    FRA ATC som i Frankfurt Air Traffic Control eller?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!