Senaste nytt

Guld till 2018 med Air Berlin

NyfikenGrau

Medlem
..vilket väl även betyder att HH Gold för dessa tre stays som längst ges till 31 dec 2016 om jag fattar villkoren rätt;

Once a member reaches HHonors Gold status, the member may keep such status for the calendar year in which the Gold status was earned and the subsequent calendar year.
 

Homer

Medlem
..vilket väl även betyder att HH Gold för dessa tre stays som längst ges till 31 dec 2016 om jag fattar villkoren rätt;

Once a member reaches HHonors Gold status, the member may keep such status for the calendar year in which the Gold status was earned and the subsequent calendar year.

Statusen ändras i mars, så mars 2017 dvs. samma som alla andra erbjudanden.
 
När jag skulle registrerar mig fick jag "you are already registered for this promotion"! Jag tänker inte bråka med HH men det var rätt märkligt.
Jag fick samma :(
Edit: går det att se någonstans vilka erbjudanden som man är registrerad för?
Edit2: Nu fungerade det! Thank you for registering, you now have 90 days to complete 3 eligible stays at any hotel within the Hilton portfolio
 
Last edited:

Impendill

Medlem
Jag fick samma :(
Edit: går det att se någonstans vilka erbjudanden som man är registrerad för?
Edit2: Nu fungerade det! Thank you for registering, you now have 90 days to complete 3 eligible stays at any hotel within the Hilton portfolio

Det står samma för mig "you are already registered for this promotion".

Hur gjorde du för att det skulle fungera?
 

Steve

Medlem
Med risk för att ställa korkad fråga, går det att ansluta till Air Berlin erbjudandet utan att vara medlem i Air Berlin? Eller behöver jag först ansluta mig till deras lojalitetsprogram?
 

Steve

Medlem
Jag har nu gjort mina 3 stays efter att jag signade upp för Air Berlins challenge, får man något besked från Hilton automatiskt eller behöver jag själv kontakta HHonors för att säkerställa mitt fortsatta HHG?
 

mha321

Medlem
Jag fick inget mail när jag nådde den på Turkish-challenge.

Men jag vet å andra sidan inte om det funkat :) Men jag har tydliga utdrag på account statement från ett par stays att jag skickat sakerna åt rätt håll:
EMEA AIRLINE ACQ 2015: TURKISH AIRLINES - DoubleTree by Hilton Dublin
så de tobrde vara enkelt att "fixa" om de droppar mig vid årskiftet.
 
Toppen