Guld till 2018 med Air Berlin

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av Homer, 28 Juli 2015.

1. Homer

Homer Medlem

Unlike with the others offer, although this is up on Airberlin’s website, the offer is open for all and the last day to register is December 31, 2015 (Hilton may withdraw the offer earlier).

Note that if you complete the challenge in 2015 the status will be valid until March 2017. If you complete it in 2016 even when you have started it in 2015, the status is valid until March 2018.

Hilton HHonors Gold Fast Track 3 Stays Within 90 Days Open For All (Valid Until December 31, 2015) | LoyaltyLobby

2. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag nappar på detta erbjudande - det är ju betydligt bättre än det som bl a KLM/Flying Blue skickat ut.

3. magost

magost Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Här ska bokas Hilton, med sista stays februari 2016 så blir det giltigt till mars 2018.

FFlash och Jakob Österberg gillar detta.
  4. micsjo

micsjo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag skulle registrerar mig fick jag "you are already registered for this promotion"! Jag tänker inte bråka med HH men det var rätt märkligt.

5. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste den vara i februari, funkar inte januari för att få till 2018¿

6. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hurra! HH Gold fattas i min plånbok!

7. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Damn, så går det när man är för het på gröten! Får nöja mig med mars 2017 som jag bränner alla mina tre stays nu inom tre dagar i London.

RonnieK gillar detta.
  8. Jollman

Jollman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar för det! Suveränt tips, behöver komma upp från dagens silver... :)

9. RonnieK

RonnieK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är ju bara att tuta och köra när det finns stays planerade. Nya kampanjer dyker upp hela tiden så det finns säkert något som passar senare också.

Maja gillar detta.
  10. Homer

Homer Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!