Senaste nytt

Guld hos Emirates Skyward - Vilken present ska jag välja?

Hej,

Nu är de så att jag fått ett mail av Emirates där dem ger mig två val på guldkorts present.

Your new Gold membership card is ready for delivery. Before we send your membership pack, please click on the gold gift of your choice below. Each link takes you to our website where you can confirm the address we have on file for you.

Noise-isolating headphones with in-flight adaptor
High sound-quality, noise-isolating headphones that can be used on any standard device. An adaptor is also included, which can be used on board your flights with Emirates.

Luxury Travel Wallet*
A quality, multipurpose wallet that keeps all your travel essentials in one place. There are convenient storage compartments for documents, sim cards, SD cards, USBs, adapters and more.

*If you select this gift, you will receive your membership pack from 20th February 2014 onwards.

Once you have confirmed your address on the website, please allow up to three weeks for delivery of your new membership pack and gift. You can print a copy of your new card online to use in the meantime.

Best regards,

Emirates Skywards

Någon som har erfarenhet och vet vad man bör välja? Hörlurarna går ju enbart att använda ombord på flyget men hur bra är plånboken?


Tack på förhand!
 
Men även om dem går att använda till vanligt bruk är de någon som kan säga vad själva plånboken är? Hur den ser ut va mer min tanke.

Använder idag ett par Bose QC3 o är nog inte i behov av hörlurar så mycket.
 

Alx

Medlem
Om det är samma sorts hörlurar som kom i mitt Guldpaket från Emirates så skulle jag inte ha särskilt höga förväntningar på vare sig hörlurarna eller plånboken. Tyvärr låter det bättre än vad det är.
 
Om det är samma sorts hörlurar som kom i mitt Guldpaket från Emirates så skulle jag inte ha särskilt höga förväntningar på vare sig hörlurarna eller plånboken. Tyvärr låter det bättre än vad det är.

Okey, nee jag har inte det därför jag funderar på plånboken mer. Dock är de väl alltid soft att ha ett par lurar utöver :)
 
Toppen