Senaste nytt

Guld direkt med Flying Blue

Ormen

Medlem
Både jag och sambon har i dag fått detta erbjudande på mailen, men för ingen av oss fungerar länken. Någon annan som haft samma bekymmer och vet hur man kommer vidare?
Är det bara nya HHonor som gäller eller kan man utnyttja det som gammal medlem?
 

Luke

Medlem
Nej, jag fick en oanvänd länk av en vänlig BC-medlem och efter att ha klickat på länken så kom man till en sidan där man loggade in med sitt existerande HH ID, och vips = GOLD.
 

Luke

Medlem
Detta var iofs med Turkish, men jag förutsätter att processen är liknande för Flying Blue.
 
Fick samma erbjudande för Turkish. Platinum på FB men inte fått mailet. Iom att jag flyger mer FB är det någon snäll som har en oanvänd länk att PM:a över? Tack på förhand!
 

Gnagel

Medlem
Jag har börjat sy ihop mina tre stays för att utnyttja detta erbjudande men har inte lyckats byta intjäningspolicy till Points&Miles->Flying Blue, det står kvar som Points&Points. Brukar det ta tid att byta eller ska jag ringa för att säkerställa att det slår igenom?
 

agehall

Medlem
En dum fråga kanske, men får man fortfarande gratis frukost på exempelvis Doubletree om man utnyttjar erbjudandet?

Som HHonors Gold har du gratis frukost på DoubleTree.

Jag har börjat sy ihop mina tre stays för att utnyttja detta erbjudande men har inte lyckats byta intjäningspolicy till Points&Miles->Flying Blue, det står kvar som Points&Points. Brukar det ta tid att byta eller ska jag ringa för att säkerställa att det slår igenom?

Det ska ändras direkt.
 

Gus

Medlem
Även jag är väldigt intresserad av en oanvänd länk om någon har en över? Skulle komma mycket väl till pass då jag har några Hiltonbokningar i Bangkok i augusti! :)
 

jerixon

Medlem
Jag signade upp för det här också. Nu gäller det bara att få ihop 3 små övernattningar för att kunna ta del av detta erbjudande =)
 
Toppen