Senaste nytt

Gratisnatt eller $100 voucher via Shangri-La Golden Circle

Tockstew

Medlem
Kollade precis och jag har endast poäng för de två första veckorna. Vill ha poängen innan familjesemestern till Bangkok!! Dock två månader kvar!
 

Homer

Medlem
6e och sista veckan, inte heller jag har fått mer än 200 poäng.


Golden Circle 3rd Anniversary
Golden Cirlce.jpg
 

Gus

Medlem
Skönt, då var det över! Spännande att se när poängen trillar in! Någon som har hämtat ut en matkupong tidigare? Det är ju extra bra att man inte behöver vara gäst på hotellet för att använda kupongen. :)
 

Jadessa

Medlem
Så var detta spel över och misstänker att det inte blir några poäng alls.... När jag får min kod har jag gått in på appen, då öppnas en ny sida och inte på appen. Nu kollade jag lite mer noga och ser att man skall klicka bort den infon och söka vidare i själva appen för samma sida.
Alltså har jag lagt in min kod var gång på den nya sidan som poppat upp och inte via appen.
Mitt fel då jag inte varit vaken.........
Och jag är nog inte ensam om att ha gjort så....
 

Vaniljvodka

Medlem
Hur ska man kunna veta att man ska göra det? Och hur vet du att det är fel?
Jag har såklart också blivit vidarebefordrad till en ny hemsida och där skrivit i koden. Har sedan fått bekräftat att allt är klart och att poängen är registrerade.

Har dock fortfarande bara 200 poäng reggade. Trots att jag gjort på samma sätt varje vecka.
 

Jadessa

Medlem
Läste i forumet på innercircle när jag var inloggad. Uppfattade där att man skall skriva in koden via appen.
I mejlet som kommer med koden står det att koden skall in via appen för att dubbla pointsen och chans att vinna övernattning.
Så jag tolkar att man får 100 i del ett av spelet, sen får man hundra till när man skriver in koden via appen.
Det är bara att avvakta o se vad som händer. Har spelat fyra gånger och har inte fått någon poäng registrerad.
 
Toppen