Senaste nytt

Gratisnatt eller $100 voucher via Shangri-La Golden Circle

Homer

Medlem
När jag skrev post #9 hade det redan slagit om
852 är Hong Kong kanske den tiden de går efter? 7 timmar före isåfall

If you have any questions or would like to know more about Golden Circle, we invite you to see our Frequently Asked Questions or simply contact us.
Phone(852) 2331 6608Fax(852) 2331 6603
 

Henry

Medlem
Ni som inte hade konto sedan tidigare, har ni haft problem med att aktivera kontot genom den länk som mailats ut? Jag får ett felmeddelande att den inte kan känna igen kontot.
 

Johan_G

Medlem
Schysst liten tävling. 100$ i restaurangvoucher kan komma väl till pass då jag och sambon ska till Boracay i vinter, vi ska inte bo på Shangri-La men då kan vi ju i alla fall käka där någon dag. Jag kollade in deras meny och såg att det fanns en del gott där, jag lade också märke till att man hade dress code vilket i sig inte är så konstigt då det är ett finare ställe.

Det jag dock inte begriper är vad dom menar med "beach casual" och "resort chic". Att man kanske inte vill se flipflops, bar överkropp och midjeväska kan jag förstå men dessa termer låter mer som någon sorts resorthumor som inte jag förstår.
 

Gus

Medlem
Nice deal!!

Om man skulle missa många veckor så räcker det med 500 poäng för att få en matkupong på 50 USD.
 
Last edited:
Toppen