Gratis WIFI i Sala VIP Casals Lounge i Barcelona?

Diskussion i 'Lounger' startad av Agö, 12 Maj 2013.

1. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flyger från BCN imorgon till OSL. Det verkar vara den lounge vi diskuterar i den här tråden som är aktuell. När jag läser på olika sidor så förefaller det som att WiFi inte är gratis. Någon som kan bekräfta att så är fallet? Behöver arbeta och kan då stanna kvar på hotellet istället.

2. Bringman

Bringman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sala VIP Pau Casals hade gratis WiFi när jag var där i augusti.

1 person likes this.
  3. andersl

andersl Medlem

Jag var där i Mars-13 och då var det inte gratis WiFi. I övrigt hyfsat utbud av dryckor, men i mat väg fanns bara chips, nötter, kakor och glass.

1 person likes this.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Då får det bli att stanna kvar på hotellet.

5. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ingen gratis wifi, men de har ett gäng datorer (8st?) som de hänvisar till. Det är annars en ganska trevlig tredjepartslounge där du även kommer in med PP om det saknas *G.

1 person likes this.
  6. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var där för någon vecka sedan och det fanns inte WiFi ens mot betalning, däremot finns det stationära datorer med långsam uppkoppling.

1 person likes this.
  7. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Värdigt för en *G Lounge...

1 person likes this.
  8. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är jag i loungen. Kan vara det värsta jag sett. Heltäckningsmattan är fylld med fläckar från rött vin, sprit och öl. Intorkade smörpaket på läderfåtöljerna, allmän charterstämning, dåligt med eluttag, riktigt dåligt städat, obefintligt matutbud. Det verkar som att "alla" har tillgång till denna lounge (PP, Diners, alla nätverks m fl). Men jag fick åtminstone 15 min gratis internet, tillräckligt lång tid för att skriva detta inlägg...

2 personer gillar detta.
  9. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Här kommer bild på röran i Sala VIP Pau Casals. Notera att någon har lagt en använd snus i den flotta skålen med jordnötter. Notera även den fräscha heltäckningsmattan.

Alicante och Barcelona 2013 052.jpg

1 person likes this.
  10. Igorius

Igorius Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Herregud så skabbigt. Den där loungen kan omöjligt vara fräschare än de allmänna toaletterna utanför.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!