Senaste nytt

Gratis Viaplay med SAS Eurobonus

A

Aurora

Guest
Still nothing. Kanskje man må sende en mail om det går 1 måned og ingen ting kommer inn...?
 

ekf

Medlem
Still nothing. Kanskje man må sende en mail om det går 1 måned og ingen ting kommer inn...?
Jag har nu tittat igenom poänghistoriken och ser att jag fick välkomstpoängen (700p) den 30/3 förra året. Jag tänker vänta till 1 april innan jag orkar klaga... Du får gärna undersöka om du vill :)
 
A

Aurora

Guest
Jag har nu tittat igenom poänghistoriken och ser att jag fick välkomstpoängen (700p) den 30/3 förra året. Jag tänker vänta till 1 april innan jag orkar klaga... Du får gärna undersöka om du vill :)

Ja, men hur var det da. Meldte meg inn 28 Januari. Husker ikke helt hvor mange måneder vi fikk gratis? 2? Deretter måtte man betale en månedsavgift. Og da fikk vi poengene. Jeg fikk mine poeng 7 April.

Värt att notera att det inte är "gratis" poäng, utan kräver att man faktiskt betalar en månadsavgift (89 kronor för 700 poäng). Sen får man 2000 poäng till efter 1 år (1068 kronor för 2000 poäng). Hade man ändå tänkt skaffa viaplay är det självklart bra.
Tyvärr för egen del tror jag redan att jag har något konto där sedan jag testat 1 månad tidigare någon gång. Kanske går att registrera ett nytt konto.

Jeg ser vi fikk rabatt på iallefall 1 måned på kvitto fra viaplay. så hele februar måned var gratis. Spørsmålet er om man betalte for mars, og måtte vente 1 måned på å få poengene? Eller om mars også var gratis? Poengene kom i så fall kanskje max 1 måned sen. Men det står jo uansett i quoten til palmen at man skulle få 2000 poeng etter 1 år. I såfall burde poengene senest komme 1 måned sen av 1 års medlemskap, altså innen 28 Februar (+1 uke delay som de hadde sist, så 7 Mars kanskje?)
 
Kontaktade precis viaplay kundservice om detta, de verkar varken kännas vid att det funnits eller att det skulle finnas kvar. grattis till er som fått era poäng iaf :)
 
A

Aurora

Guest
Vad fick du för svar då? :)

Nu fikk jag svar:

"Tack för ditt mail och för att du kontaktar oss på Viaplay kundservice. Inledningsvis så vill jag be om ursäkt för svarets dröjsmål, vi försöker att besvara alla så snabbt som möjligt.


Vad kul att du har tagit del av vårt utbud i ett år, hoppas att du är nöjd med hur tjänsten har fungerat för dig! Dina bonuspoäng kommer att dyka upp inom ett par dagar så håll utkik. Överföringen kommer att märkas med texten "ViaPlay"".


Vedder på at de tenker "FARKERN, som folk husker...." hehehe.... :D
 
Toppen