Senaste nytt

Gratis Viaplay med SAS Eurobonus

Silferlood

Medlem
Well ofcourse! Vi er flittige brukere av viaplay, netflix og diverse i husstanden, så om vi kan få Eurobonuspoints av dette og... Helt strålende spör du meg! :) (Heldigvis får man åpnet ny konto siden jeg ikke har hatt konto registrert på meg :) )

Sverige har utrolig mye bra eurobonustilbud!

(@ dere som lurer på ny kunde, har dere ikke koner, samboere, kjærester? :) )
Viaplay erbjudandet är öppet för alla medlemmar i Norden ;).
 
D

Deleted member 4971

Guest
Tack för ett bra tips! Det verkar inte som att man kan säga upp tjänsten om man fortfarande vill använda, dom vill väl att man glömmer bort och betalar 89:- när dom två gratis månaderna är klar. Tur att det finns e-kort via banken ^^
 
D

Deleted member 4971

Guest
Varför har man en hyrbutik och Play på samma ställe? Mycket av det jag vill kolla och som är relativt nytt finns i hyrbutiken, skaffa ViaPlay för att sedan hyra filmer, jo just det... Offline läget fungerar bara på platta/telefon, röriga menyer och svårt att hitta något. Går ej att ställa in vilken kvalitet man vill ha som standard, går heller inte att gömma visat material eller på något sätt makera att man sett filmen/serien och installera skräpprogram för att kolla filmerna. Känns nästan inte värt priset fast det är gratis :D
 

Samosaguas

Medlem
Är det någon som fått in de utlovade 700 Eurobonus-poängen efter att man gjort sin första månadsbetalning på 89 kronor?
 

JWD

Medlem
Jag har också fått in mina 700 EB poäng. Men jag har ingen aktuell dragning sedan i 20:e feb? Någon mer som har råkat ut för detta?
 
Toppen