Gratis uppgradering på Heathrow Express som Star Alliance Gold

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Magnus_K, 17 Juni 2015.

1. Molle

Molle Medlem

Nu är det tydligen slut på denna deal. Det har funkat varje vecka tom i söndags men inte idag. De sa att sista dagen var igår...

2. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Synd, det var en bra perk. Använde den senast i Augusti. De sade inget om att den skulle återkomma?

3. Molle

Molle Medlem

Nej jag frågade inte. Ja det var en sjukt bra perk. Skulle ju aldrig betala 10 pund extra för 15 minuter i den vagnen men det var en skön grej. Åker HEXen 3-4 gånger i månaden.

4. igelkotten

igelkotten Medlem

5. Det verkar ta slut efter 30:e september sägs det idag..

6. M@GNÜS

M@GNÜS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte i fredags och fick dealen på en tur och retur biljett. Inga problem in till London...
    På returen igår blev jag avvisad från första klass. Påtalade att jag fått denna deal när jag köpte biljetten.
    Då sa konduktören att den slutade förra veckan. Sa att jag tyckte det lät konstigt då jag åkte två dagar innan på fredagen... då ändrade han sig till att den slutade gälla i fredags...

7. Molle

Molle Medlem

Kollade idag och tydligen tog dem bort den den "tjugondenånting". Men sedan har de ändrat till att den slutar gälla den 30/9. Så idag gick det bra...

8. Juraj

Juraj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  9. Magnus_K

Magnus_K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. AtleFlyg

AtleFlyg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Funkade igår

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!