Senaste nytt

Gratis Fredag eller 10.000 poäng, ny kampanj

Elias

Medlem
Någon som vet om två rum vid ett tillfälle räknas som två vistelser?
Det brukar i stort sätt aldrig göra det om dem inte gör något fel vid registreringen av poäng/nätter/stays vilket i och för sig händer ofta i ClubCarlsons fall :)
Lite OT kommer aldrig glömma när jag fick drygt 100K för mycket poäng för två år sedan :D
Fortfarande "glömt" och påminna dem om detta ;)
 

DrKlas

Medlem
Någon som vet om två rum vid ett tillfälle räknas som två vistelser?

Så blev det för mig förra veckan. Två rum, de enda jag hittills har haft under kampanjperioden, och 10 000 poäng kom in för ett av dem. Just det hotellet brukar alltid ge mig poäng och stays för samtliga rum så jag hoppades lite på det.
 

erc

Medlem
Hmm... Registrerade mig just för denna kampanj och har haft några nätter i juli redan. Kommer de att räknas tro?
 

Atom

Medlem
Reggade mig på skoj, har dock inga planerade resor men vem vet. En weekend kanske vore på sin plats. Tog iaf en gratis fredag då jag inte värdesätter poängen på denna kedjan.
 

Brandten

Medlem
Yes det stämmer :)
De försäkrar sig ju där med att man bokar via deras hemsida...
Sedan finns det säkert undantag, men jag har bokat en gång via företagets resebyrå och då strulade det med poängen. Sedan dess bokar jag allt själv!

Tänkte bara fylla på med lite info här då jag precis bokade två nätter i Dhaka nästa vecka.
När jag bokade på Club Carlsson´s hemsida så var det just nu "Double Joy Club Carlson Offer-Atrium Guest Rm" vilket betyder:

Booking period: 15 May 2017 – 16 August 2017
Stay period: 15 May 2017 – 4 September 2017


Offer includes:
  • 20% off Best Available Rates
  • Club CarlsonSM member enjoys additional 5% off Best Available Rates
  • 20% off at participating restaurants
Blev orolig dock att denna inte skulle fungera med "Stay twice, get a free Friday" kampanjen så ringde kundtjänst för att dubbelkolla.
Medan jag satt i telefonkö så läste jag Terms and Conditions och punkt 11 säger
  • This Offer cannot be used in conjunction with any other package, discount, promotion, offer, group or convention rate and cannot be exchanged or redeemed for cash or other products.
Men just den här kampanjen sa agenten på Club Carlson att den inte krockar med free Friday-kampanjen så det var bara att boka och tillgodoräkna stay´s.
 

Homer

Medlem
Vad vi inte vet är hur lätt det är att använda gratisnätterna, dvs. hur tillgången är.
Något säger mig att man inte ska hoppas på gratisnätter på Radisson i centrala Paris och London....

snart kommer svaret :):( ?

Friday E-Certs will be awarded three times throughout the Promotion, 1) by Aug. 15 for E-Certs earned in July
 
snart kommer svaret :):( ?

Friday E-Certs will be awarded three times throughout the Promotion, 1) by Aug. 15 for E-Certs earned in July
Idag trillade mitt e-cert in, och en snabb sökning på allt möjligt kammar hem noll. Ingen tillgänglighet alls under hela kampanjtiden. Kanske något som behöver aktiveras eller liknande från Club Carlsons sida...
 

Homer

Medlem
Idag trillade mitt e-cert in, och en snabb sökning på allt möjligt kammar hem noll. Ingen tillgänglighet alls under hela kampanjtiden. Kanske något som behöver aktiveras eller liknande från Club Carlsons sida...


har du testat med detta?
in order to "unlock" the promotion rates associated with your E-Cert, you also need to enter promotional code "freefri" in addition to your certificate number.

https://www.flyertalk.com/forum/28692320-post23.html
 
Toppen