Senaste nytt

Gratis Fredag eller 10.000 poäng, ny kampanj

mha321

Medlem
De skriver:

Promotion is valid for Eligible Stays only. An “Eligible Stay(s)” is one or more consecutive nights reserved at an Eligible Rate booked through an eligible booking source, as defined in the Club Carlson Terms and Conditions, and consumed between July 1, 2017 and September 30, 2017 (“Promotion Period”).


Detta inkluderar definitivt inte hotels.com.

Däremot låter det ju som det faktiskt skulle inkludera awards, eftersom dessa räknas som stays. Det brukar väl annars ofta specifikt stå om points och cash/points rates tror jag. Men helt säker är jag förstås inte....
 

Homer

Medlem
Om ni läst första posten i den här tråden hade ni hittat den här texten

Stays or nights paid for by using Points or Points + Cash are not eligible for this Promotion.
 

jerixon

Medlem
Tror du och jag har haft Radisson diskussion förut också om kampanjer.
För denna gäller: Cash nätter endast. Inte points eller points + cash vad jag kommer ihåg (tog ingen screenshot men tyckte jag läste det)
För alla kampanjer / intjäningar med Club Carlson: Inga tredjeparts sidor =)

Perfekt, ska precis boka två nätter i Helsingfors 8-9-10/7. Valde en gratis fredagsnatt.

Fråga 1 (via appen):
Jag kan 1) betala 1100kr/natt cash, eller 2) 30000 poäng/natt eller 3) 10000 poäng + 500kr/natt. Är alla tre alternativen användbara mot kampanjen eller är det bara alternativ 1 som räknas?

Fråga 2 (via Hotels.com)
Kan jag boka här och ange mitt CCG-nummer vid incheck och därmed vara närmare målet? Eller måste det bokas via appen/sidan?

Såg inga villkor här på registreringen:

Visa bifogad bild 65259
 

Brandten

Medlem
Om ni läst första posten i den här tråden hade ni hittat den här texten

Stays or nights paid for by using Points or Points + Cash are not eligible for this Promotion.
Oops. Pinsamt. Tack
Tror du och jag har haft Radisson diskussion förut också om kampanjer.
För denna gäller: Cash nätter endast. Inte points eller points + cash vad jag kommer ihåg (tog ingen screenshot men tyckte jag läste det)
För alla kampanjer / intjäningar med Club Carlson: Inga tredjeparts sidor =)
Ja, typ varje gång kampanj dyker upp. Verkar vara samma regler varje gång: Betala för nätterna via app/hemsida för att nå kampanjen.

Tack alla.
 

jerixon

Medlem
Yes det stämmer :)
De försäkrar sig ju där med att man bokar via deras hemsida...
Sedan finns det säkert undantag, men jag har bokat en gång via företagets resebyrå och då strulade det med poängen. Sedan dess bokar jag allt själv!

Oops. Pinsamt. Tack

Ja, typ varje gång kampanj dyker upp. Verkar vara samma regler varje gång: Betala för nätterna via app/hemsida för att nå kampanjen.

Tack alla.
 

mha321

Medlem
Om ni läst första posten i den här tråden hade ni hittat den här texten

Stays or nights paid for by using Points or Points + Cash are not eligible for this Promotion.
Vad tusan. Jag klickade på länken för och tyckte jag läste noggrant. Vart uppenbarligen i behov av mer sömn... Tack för förtydligande!
 
Toppen