Gratis 100 ANA Mileage Club miles genom att delta i deras enkät

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 22 Juli 2011.

1. 5 personer gillar detta.
  2. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lysande, nu kan man använda ANA tool utan att behöva leta upp "guiden" varje gång vars steg jag alltid lyckas glömma!

3. Jacob

Jacob Medlem

Bra tips!

Jag använder dock ANA Award search genom programmet KVS Availability Tool och då spelar det ingen roll om man har några poäng på sitt ANA konto eller inte då programmet jobbar runt den restriktion ANA satt.

Kostar lite att få tillgång till KVS, men är man intresserad av det vi håller på med är det tveklöst det kraftfullaste programmet som finns på marknaden.

4. Jag hoppades att ExpertFlyer skulle bli lika kraftigt verktyg som KVS.

Jag gillade inte tillverkaren KVS(han är ocskå medlem på FlyerTalk).

När han uppgraderade KVS Tool till betald version, följde jag med. (Den tiden fick man bara se platstillgångar på revenue seats.)
    Men fick jag problem när jag installerade de på två datorer och svaret som jag fick honom var ganska arrogant och bestämde jag mig att dra ur från KVS Tools helt hållet.

Det är bara synd att utveckling av ExpertFlyer är inte lika snabbt som KVS...

5. fcl

fcl Medlem

Inte direkt en av de bäst utformade enkäter jag varit med om. Men för att kunna söka utan workaround är det värt besväret.

6. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har ni kollat in tjänsten awardnexus.com, jag tycker den är löjligt bra

7. awardnexus.com använder point-system och de poäng man får varierar beroende på ditt abonnemang.

Jag använde några gånger när jag sökte oneworld award seat.

8. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är denna riktad eller kan vem som helst använda den?

9. KVS Tool

KVS Tool Medlem

We are sorry (and surprised) to learn of your disappointment with regard to the above. Having just retrieved a copy of the 2005 correspondence from the archives, we are not able to find any indication of any problems or issues whatsoever. The last communication took place on 17 Sep 2005, where you had requested a Registration Code for your new [well, by now it's probably not so new anymore :)] home PC, which was issued the same day... [​IMG]

10. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För alla så länge du har ett existerande ANA konto. Tar 5 minuter att skapa ett.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!