Senaste nytt

Grand hotell i Stockholm i samarbete med SAS Eurobonus

flum

Medlem
Får man två vouchers a 700 kr om man bor två nätter som EBD, eller är det 700 kr per stay oavsett längd?
återstår att undersöka, men jag misstänker att det är 700kr per stay, men jag hade ju fel angående poängen. Så här ser texten ut på vouchern.
image.jpg
 

Malu

Medlem
Bokat för en övernattning med hustrun nästa vecka. (Schhh... det är en hemlis...)
Ska bli spännande att testa. Bokningen fungerade utan problem och priset blev 2465 SEK. Man hoppas ju på uppgradering...
 

Malu

Medlem
Ja @Joakim P N , här kommer rapporten! :) Servicen vid ankomst och incheckning var utmärkt, men jag förstod att det var ganska fullbokat denna dag så min fråga om uppgradering möttes mest med ett mummel om "vi ska se vad vi kan göra". Jag hade bokat billigaste rum mot sidogata/innergård och det vi fick var verkligen ett sådant, i princip helt utan utsikt. Vilken kategori av rum det var ska jag låta vara osagt. Det är faktiskt möjligt att det var en uppgradering där för det var väldigt likt bilderna från @flum tidigare i tråden. Men utan den där trevliga utsikten då.

Paraply erbjöds när vi gick ut från hotellet, då regnet (som vanligt denna sommar) hängde i luften. Vi åt middag på Verandan och mat + dryck var av hög klass. Pol Roger att skåla i och sedan valde vi faktiskt smörgåsbordet trots att det absolut inte var vad vi tänkt oss, men det såg så fräscht och gott ut. Och det var det. Frukosten var också "top notch" och serveras nu under sommaren i Bolindersalen. Den ingick också utan extra kostnad. Vid utcheckning drogs 700 SEK av från notan, så allt ser ut att ha fungerat utan problem. Har dock inte sett några EB-poäng på kontot ännu, men det kommer säkert. Borde bli drygt 3000 poäng som EBD.

Sammantaget helt OK prisvärt, även om vi inte utnyttjade bad eller gym-möjligheterna. Lite lyxigare för samma pris som ett "vanligt hotell" helt enkelt.
 
Toppen