Senaste nytt

Gott nytt flygår från Göteborg Landvetter Airport !

GOTATH

Medlem
Välkommen hit Fredrik! Jättekul att vi får fler officiella representanter här! Extra kul att det är från hemmaflygplatsen ;)
 

mry

Medlem
Jag ville inte vara elak och börja att ta upp dörren det första man gjorde...men som ni alla vet brukar jag ju ta upp den, och dörren gillas inte! ;)

Jag vet att ni inte gillar den så därför jag tog upp den för jag drabbas ju inte av den så ofta då jag höra hemma i LLA.

En följdfråga kan ju vara kommer man in i schengenterminalen om man har ett giltigt boardingpass för en inrikes flyg från inrikes delen? (Man gör ju det på arlanda och kan således gå till utrikesloungen fast man flyger inrikes)
 

Jacob

Medlem
Varmt välkommen Fredrik!

Vi har som nämnts lite regler gällande officiella företagsrepresentanter i forumet och behöver även kunna bekräfta identiteten på alla representanter så allt är korrekt och genuint. Det vore toppen om vi kunde få kontakt med dig under veckan.
 

bstark

Medlem
GOT har gjort en riktig upplyftning senaste tiden. Blev väldigt positivt överraskad när jag klev in på nya utrikes sist. Börjar likna en riktig flygplats.

Inrikes är dock fortfarande ett sorgligt kapitel.
 
Hej,

Tack för att du uppskattar att vi bygger om utrikes. 1000 nya kvadratmeter shopping och restauranger växer fram och under våren är vi helt klara. Samtidigt arbetar vi med program för att förbättra miljön på hela flygplatsen. Nya bänkar, lampor och annan inredning dyker upp varje vecka nu för att komplettera vår mood board som vi har.

På inrikes har vi byggt ut Espresso House och fått in nya mattor, men eftersom jag är nyfiken på vilka förbättringar du och businessclass.se vill se så startar jag en ny tråd om det. :)

"Vad vill du se för förbättringar på inrikes på Göteborg Landvetter Airport?"

// Fredrik
GOT har gjort en riktig upplyftning senaste tiden. Blev väldigt positivt överraskad när jag klev in på nya utrikes sist. Börjar likna en riktig flygplats.

Inrikes är dock fortfarande ett sorgligt kapitel.
 
Måste bara skriva det i denna tråden, men utrikes har ju blivit ett himla lyft! Inte varit där sedan i september, och snacka om förändring! Nyfiken på vad som kommer att bli vid gamla bokhandeln/Espresso House.
 
Toppen