Senaste nytt

Gothia Restaurants i Göteborg är ny Eurobonus partner. 1 poäng per krona.

Åt på Upper house i förgår och när jag skulle betala visade jag mitt vanliga eurobonus och betalade med amex elite. Vår servitör sa att betalningen gick bra, men att det inte gick att lägga in nummret. Han sa också att det bara var att spara kvittot och ringa till SAS så skulle det lösa sig. Blankt nej från SAS, är det helt kört? Hur skulle jag i så fall gjort vid betalningen?
 

011430121

Medlem
Åt på Upper house i förgår och när jag skulle betala visade jag mitt vanliga eurobonus och betalade med amex elite. Vår servitör sa att betalningen gick bra, men att det inte gick att lägga in nummret. Han sa också att det bara var att spara kvittot och ringa till SAS så skulle det lösa sig. Blankt nej från SAS, är det helt kört? Hur skulle jag i så fall gjort vid betalningen?
Kontakta någon chef på Upper House.
 

mry

Medlem
Det är den som ger poäng man ska prata med, inte SAS. Jag har tidigare fått poäng retroregistrerade från det hotellet via en restaurangchef på hotellet.
 

GOTATH

Medlem
Åt på Upper house i förgår och när jag skulle betala visade jag mitt vanliga eurobonus och betalade med amex elite. Vår servitör sa att betalningen gick bra, men att det inte gick att lägga in nummret. Han sa också att det bara var att spara kvittot och ringa till SAS så skulle det lösa sig. Blankt nej från SAS, är det helt kört? Hur skulle jag i så fall gjort vid betalningen?
Just med Amex måste man mata in numret manuellt eftersom deras maskiner inte klarar av att läsa eb-nummer från magnetremsan :)
 
Åt på Upper house i förgår och när jag skulle betala visade jag mitt vanliga eurobonus och betalade med amex elite. Vår servitör sa att betalningen gick bra, men att det inte gick att lägga in nummret. Han sa också att det bara var att spara kvittot och ringa till SAS så skulle det lösa sig. Blankt nej från SAS, är det helt kört? Hur skulle jag i så fall gjort vid betalningen?
Mejla kvittot till Upper House Dining och be att de retroreggar.
 
Tack för svaren. Ett mail till resturangen löste allt och kag fick ett nytt kvitto på mailen med mitt nummer inlagt. Vet inte om det nu kommer poäng per automatik eller om jag måste skicka det nya kvittot till sas, väntar ett par dagar. Tack igen. Trevlig middag var det i alla fall!
 
Tack för svaren. Ett mail till resturangen löste allt och kag fick ett nytt kvitto på mailen med mitt nummer inlagt. Vet inte om det nu kommer poäng per automatik eller om jag måste skicka det nya kvittot till sas, väntar ett par dagar. Tack igen. Trevlig middag var det i alla fall!
Nej du ska inte skicka något till SAS, de kan inte hjälpa till med detta. Om poängen inte kommer in inom några veckor så får du kontakta Upper House Dining igen. Men poängen bör trilla in med automatik.
 

Nilann

Medlem
Åt lunch idag på Heaven 23, Gothia Restaurants, och när jag visade mitt Eurobonuskort för registrering fick jag besked att samarbetet med Eurobonus har upphört på Gothias restauranger. SAS hemsida är inte uppdaterad utan där finns fortfarande erbjudandet om extrapoäng kvar. Hmm!
 
Toppen