Senaste nytt

Gothia Restaurants i Göteborg är ny Eurobonus partner. 1 poäng per krona.

pljung

Medlem
Hej,
Var på Heaven23 och åt deras populära räkmacka i lördags, och uppvisade mitt EB nummer. Servitören sa att nu är numret inmatat, men kunde dock varken se EB nummer eller intjänade poäng på kvittot, och med hänvisning till det finstilta i denna tråds första inlägg så undrar jag om någon annan har erfarenhet att poängen ramlar in även om det inte fanns något på kvittot som stödjer EB registrering? "EuroBonus number and earned Extra points will be printed on the receipt, no retro registration of points will be possible if member cannot show valid receipt with printed EeurBonus number"
 

David

Medlem
Hej,
Var på Heaven23 och åt deras populära räkmacka i lördags, och uppvisade mitt EB nummer. Servitören sa att nu är numret inmatat, men kunde dock varken se EB nummer eller intjänade poäng på kvittot, och med hänvisning till det finstilta i denna tråds första inlägg så undrar jag om någon annan har erfarenhet att poängen ramlar in även om det inte fanns något på kvittot som stödjer EB registrering? "EuroBonus number and earned Extra points will be printed on the receipt, no retro registration of points will be possible if member cannot show valid receipt with printed EeurBonus number"

Jag tror att någon har lyckats jaga in poäng i efterhand men räkna inte med att något kommer inte ifall det är tomt på kvittot, det tror jag inte har hänt någon.

Vid Göteborgsträffarna brukar vi alltid vara övertydliga och i de fall det saknas på kvittot får de lösa det på plats med hjälp av något annat bords nota i "värsta fall".
 

mry

Medlem
Jag tror att någon har lyckats jaga in poäng i efterhand men räkna inte med att något kommer inte ifall det är tomt på kvittot, det tror jag inte har hänt någon.

Jag har haft en lång mailkonversation med hon som kan fixa det i efterhand. skicka gärna ett PM till mig så får du mer info.
 

johan_fbg

Medlem
Gothia Towers kör återigen dubbla Eurobonuspoäng under sommaren, alltså 2 poäng per krona.

SAS EuroBonus - Gothia Towers - Hotell i Göteborg

Boka ett bord online i en av våra restauranger Incontro, Heaven 23 och West Coast på Gothia Towers mellan den 4 juli- 14 augusti 2016 så erbjuder vi dubbla EuroBonuspoäng. Max 4000 poäng per kort och dag – räknat på alla restauranger. (OBS! Gäller ej alkohol). Glöm inte uppge att du är EuroBonus-medlem innan du ber om notan för att få dina poäng.
 
Toppen