Goodie bag som EuroBonus Diamond

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av fcx, 28 Juli 2014.

1. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser vi möjligtvis en "enhancement" i EBD?

Nu står det som EBD-förmån: "Välj en välkomstgåva från vår Goodie Bag". Ska man tolka det som att man bara kan välja en gåva första gången man kvalar in, eller övertolkar jag?

EuroBonus medlemsnivåer - SAS

2. SAS404

SAS404 Medlem

Jag har ialla fall fått 2 gåvor detta år.

3. proxie

proxie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På sidan man väljer dessa står det: "Som Diamantmedlem kommer du här kunna välja en exklusiv gåva helt fritt en gång per år."

4. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och SAS404 bevisar ju att det inte är sant. Själv fick jag aldrig något meddelande om goodie-bag, men väl en påminnelse om att jag borde plocka ut något.

5. SAS404

SAS404 Medlem

Jepp och jag vet fler som fått det. När jag blev Diamond plockade jag ut Marshall lurarna. När min period började på ny kula 1 juni plockade jag ut 20 filmer på film2home.

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När man loggar in i Diamant-portalen så står det "en gåva per kvalificeringsperiod"...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!