Hej hallå!
Mitt namn är Andreas Hellmers och är skapare av företaget Creative Channels!
Vad vi sysslar med om dagarna är att försöka komma på roligare, trevligare och lite mer
personliga koncept för varumärken att nå ut till kunder. Det på ett sätt som vi tror att kunden verkligen ska uppskatta, och samtidigt falla utanför den sedvanliga samplingen eller säljpådrivande kontakter som nämnts tidigare i den här tråden.
Därför kontaktade vi SAS och erbjöd dem vårt koncept "The GoodBag/GoodLet" för att tillsammans skapa en oväntad och personlig aktivitet för deras resenärer. Och vi måste väl vi alla hålla med om att en personlig utdelning från en glad kabinpersonal är både personligt och oväntat?
Vår tanke är att vi
inte vill vara selektiva i utdelningen, för julen är faktiskt till för ALLA!
Däremot måste vi vara överseende med att tidsaspekten och lastutrymmet varierar från avgång till avgång, och därmed har vi inte möjligheten att garantera utdelning på samtliga flyg.
Ni som fått goodiebagen och kollat genom GoodLeten har förhoppningsvis också märkt att våra deltagande partners faktiskt ger otroligt generösa erbjudanden inför julen till er som SAS-resenär! Allt för en bättre jul!
Vår gemensamma tanke och förhoppning är i alla fall att SAS aktivitet ska ses som en positiv och glädjande gest!
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på er Alla!
Med Bästa Hälsningar,
Andreas Hellmers
Creative Channels
www.creativechannels.se