Senator
Moderator
Hej,
Jag fick min för några veckor sedan och hade tänkt kommentera denna tråd. Jag tycker konceptet är lysande, och helt rätt av många skäl:
1. Personligt engagemang mellan kund och någon som har levererat en tjänst
2. "Instant gratification" - vem vet, man kanske gör någons dag just där och då?
3. Uppenbar "sparring" till andra som jobbar på samma flight
4. Tiden mellan upplevelsen till att ta nästa steg att göra detta via officiella kanaler kan vara rätt lång, och därmed glöms detta bort
5. Vanliga kanaler blir rätt opersonliga
Jag tycker faktisk det är bra. Sedan har man bara en "Silverkula" som gör att man verkligen förväntar sig något extra innan man delar ut denna. Jag tar med min nu och kollar på min nästa BA resa vad som händer
Jag fick min för några veckor sedan och hade tänkt kommentera denna tråd. Jag tycker konceptet är lysande, och helt rätt av många skäl:
1. Personligt engagemang mellan kund och någon som har levererat en tjänst
2. "Instant gratification" - vem vet, man kanske gör någons dag just där och då?
3. Uppenbar "sparring" till andra som jobbar på samma flight
4. Tiden mellan upplevelsen till att ta nästa steg att göra detta via officiella kanaler kan vara rätt lång, och därmed glöms detta bort
5. Vanliga kanaler blir rätt opersonliga
Jag tycker faktisk det är bra. Sedan har man bara en "Silverkula" som gör att man verkligen förväntar sig något extra innan man delar ut denna. Jag tar med min nu och kollar på min nästa BA resa vad som händer