Goda nyheter: Nu kan vi ringa alla service center om Bremen är stängt/inkompetenta

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Concorde, 23 Oktober 2013.

  1. Concorde

    Concorde Founding Member

    Ort:
    The World
    Land:
    Sverige Sverige
    Nyss skrivet på Flyertalk:

    Dear all

    I hope everyone is well

    As part of a programme of changes for our Executive Club Members, we are delivering something that I know you will really welcome following a lot of your feedback on Flyertalk.

    From today, Executive Club Members can call any service centre to make or change their bookings. This includes both tickets booked with cash or with Avios. You will no longer be asked to call only your local service centre.

    The numbers that you call will not change and we do encourage to call your local service centre when you are in your country of Membership but we realise that there will be times when you need to reach us wherever you are and our colleagues will be happy to help.

    As ever, please send me any feedback you may have.

    Warm regards


    Äntligen!
     
    6 personer gillar detta.
  2. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Wohooo! Det var ju på tiden kan man väl säga!
     
  3. JensE

    JensE Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Äntligen!
     
  4. rob74

    rob74 Medlem

    Ort:
    Kiruna
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det här har jag redan fått tillfälle att använda, så det uppskattas!
     
  5. JensE

    JensE Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Innebär detta att vi får ringa guldlinjen nu förresten?
     
  6. kristerj

    kristerj Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Det var verkligen på tiden!
     
  7. doc

    doc Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har ringt guldlinjen ändå och det har inte varit något problem.
     
  8. JensE

    JensE Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ok, står inget nummer på mitt kort. Antar att det är bara UK som har detta.
    Hittar heller inte som inloggad på British Airways.com

    Kan gärna PMa om du vill :)
     
  9. Homer

    Homer Medlem

    Last edited: 23 Oktober 2013
    2 personer gillar detta.
  10. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Nähe, någon har inte fått memo:t. :(

    Jag ringde just BAEC Gold Line i UK för att kolla om de kunde hjälpa mig uppgradera en flight. Då fick jag veta att jag minsann måste ringa BAEC i Sverige eftersom det är olika availability.

    WTF!? Har British Airways verkligen olika award availability baserat på land?
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×