Glenns sista USDM (Star Alliance) resa

Diskussion i 'Reserapporter' startad av Glenn E, 24 Oktober 2014.

1. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är det snart dax att åka till Landvetter för ett höstlov break på varmare breddgrader.
    Jag hoppas på att få tag på en UBER taxi till Landvetter och därifrån följer ett anslutningsflyg innan den egentlige USDM resan börjar. :)

SvartMjolk, GOTATH och David gillar detta.
  2. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är mycket nöjd med Uber. Bilen, en Volvo XC60 kom på 8 minuter och det var en väldigt behaglig tur till Landvetter flygplats. Jag kunde checka min väska via 4 flyg hela vägen till min stopover. I taxfreeshopen tyckte hon synd om mig för jag hade så lång väg att flyga.;)
    Där kom min kärra in, SK158 till Stockholm.:)
    Hur lägger man till bilder från IPad?

FF#1 gillar detta.
  3. Christian R

Christian R DYKWIA

Anvender du Tapatalk eller www?
    Sidst jeg uploadede fra iPad/iPhone fungerede det helt som på webben. Du vælger "Bifoga en bild/fil" og så kommer der en dialogboks hvor du kan vælge fra dine forskellige arkiver, dvs. Kamerarulle, Fotostream osv. Der vælger du de(t) billed(er) du vil tilføje og så er du i mål :)

4. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den frågar efter image URL. Vet inte hur det funkar. Verkar ha ändrat sig från förut.
    Lite bubbel i loungen blev det iallafall. Det blir nog 5 sorter till innan jag är framme. Boarding nu.:)

5. Christian R

Christian R DYKWIA

Du skal bruge knappen i bunden.

Godt tur. Bliver spændende at følge med! :)

Nemo och Glenn E gillar detta.
  6. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du ska inte trycka på ikonen uppe till höger om smiley-tecknet. Bifoga bilder gör du genom att trycka på stora knappen nere, till höger om svara-knappen. Been there, done that. *vill*ha*bilder*

Christian R och Glenn E gillar detta.
  7. Christian R

Christian R DYKWIA

IMG_8266.png

Screenshot taget fra iPhone :)

8. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att det blir livetråd av din resa! Ha det gôtt!

Jakob Österberg gillar detta.
  9. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    image.jpg image.jpg Det var helt fullt på planet till Arlanda.
    Men det var ok ändå. Väldigt fullt och dåligt wi-fi på guldlounchen. Jag ska gå bort till Menzies loungen istället för mitt nästa flyg går från gate F35. Det är SK637 till Frankfurt. Bra rökt lax på SAS lunchen iallafall.:)

Steve, ChabbeT, Jakob Österberg och 4 andra gillar detta.
  10. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ombordstigningen på Arlanda var inte bra pga den tölp som höll i den. När han skulle ge tillbaka mitt boardingkort släppte han det förtidigt så det föll på marken utan att ta upp det eller be om ursäkt. Inte särskilt serviceinriktat tycker jag. Så där föll mitt humör en stund. Väskan fick inte plats förrän mycket längre bak så det var inte heller så bra.
    Men de hade en riktigt bra besättning så snart var humöret bra igen.:)

Bubbel nummer 2 för dagen hjälpte nog.
    image.jpg image.jpg Pastasallad också och är jag oroväckande mätt med tanke på vad som väntar.:p
    Jo innan vi landade fick jag fram väskan igen så då gillade jag SAS.

Jakob Österberg gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!