Senaste nytt

Giltighetstid Radisson Rewards poäng

Walter

Medlem
Har letat mig tokig på både radissonrewards.com och i formuet här - vart kan jag se giltighetstiden för mina clubcarlsson poäng? (har silver)
 

Olle K

Medlem
De är giltiga för alltid så länge du antingen köper en hotellnatt med pengar eller poäng inom en 24 månaders period.
 

Walter

Medlem
Tack! Någon som vet om det datumet går att se nånstans? Fick leta i mailen nu, mina tidigare övernattningar syns inte på sidan.
 

Olle K

Medlem
Jag har mitt konto på engelska och där finns under "My account" och sen till vänster finns "My recent stays". Där kan man se när man bott senast. Men var det länge sedan du bodde kanske det är tomt där?
 

Walter

Medlem
Dont kill the messenger... du kan ju som sagt alltid ringa och fråga.

+46 8 50535233

Absolut inte, jag är bara tacksam. Mitt svar blev aldrig färdigformulerat och sedan kunde jag inte ändra det eftersom svarsfunktionen strulade. Tanken var att fråga om någon hade egen erfarenhet av vad som händer efter 24 månaders inaktivitet?


Jag tror du kan ringa in och fråga. Men ett tips annars är att du bokar en award-natt som du sen kan (fritt) avboka fem minuter senare - det räknas som point redemption och håller dig aktiv.

Detta tips är helt underbart!
 
Toppen