Senaste nytt

Germanwings A320 uppges ha störtat i södra Frankrike

D

Deleted member 4971

Guest
Det är bara att erkänna att man påverkas betydligt mer när det ligger så här nära (mina personliga vanor); jag har flugit en hel del med Germanwings och alltid uppfattat dem som seriösa, jag har semestrat mycket i trakten där planet störtade och, värst av allt, påmint flygrädda om vilket gott rykte Lufthansa Technik har när det gäller flygunderhåll :(

Man ska nog inte dra allt för många slutsatser innan man vet vad som hänt.
 

agehall

Medlem
Det här är fruktansvärt. Det är andra A32x-kärran på relativt kort tid som störtar. Nu är det här nog inte samma sak som Air Asia-kraschen, men det är ändå inte bra för Airbus. Här kan man ju dock hoppas att de relativt fort lyckas hitta svarta lådor och får fram orsaken till kraschen så att samma sak inte händer igen.

RIP.
 

Agö

Medlem
Det här är fruktansvärt. Det är andra A32x-kärran på relativt kort tid som störtar. Nu är det här nog inte samma sak som Air Asia-kraschen, men det är ändå inte bra för Airbus. Här kan man ju dock hoppas att de relativt fort lyckas hitta svarta lådor och får fram orsaken till kraschen så att samma sak inte händer igen.

RIP.
En av lådorna ska redan vara funnen.
 
A

Aurora

Guest
Germanwings fløy videre inn i solnedgangen på Hamburg i kveld. Hadde aldri trodd jeg skulle sitte ombord i et fly samme dagen som en av de verste flykatastrofene Europa har hatt, uten å være særlig nervøs. Men tankene var allikevel både om og med alle berørte.... Forferdelig trist.

16894028426_17ea92381c_c.jpg
 
Toppen