Senaste nytt

Genväg till status HHonors?

RickardG

Medlem
Men ett positivt svar var vad jag fick, uppgraderad till HHD =)
Jag har fått samma svar, att skicka in account statement och account summary, tillsammans med foto på det riktiga BWD-kortet (som jag inte fått än). Hade du några stays med ditt BWD eller stod det bara nollor överallt?
 

JSQ

Medlem
Jag har fått samma svar, att skicka in account statement och account summary, tillsammans med foto på det riktiga BWD-kortet (som jag inte fått än). Hade du några stays med ditt BWD eller stod det bara nollor överallt?

Nollor överallt, om du fick samma mail som mig (se nedan) så racket det för mig att skicka in screenshot på account statement och account summary för mig.

In order to qualify for a status match, Hilton requires the following:
  • A screenshot or photo of your existing membership card with your name printed clearly on it (handwritten names or those that appear to have been altered will not be accepted)
  • Copy of your recent account activity statement (those that appear to be altered will not be accepted)
  • Screenshot of your account summary (those that appear to be altered will not be accepted)
If you are able to provide us with one of these required forms of proof, we will happily re-evaluate your request.
 

JimLov

Medlem
Något verkar ha hänt hos HH och till det bättre.
Har väntat i tre veckor efter att ha skickat in de uppgifter dom behövde och hörde inget.
Skickade idag samma mail igen och fick svar med vändande där dom ville ha uppgifter om hur många poäng jag hade.
Inga poäng hos HH men två stays, 6 nättter, inbokade och det tog max fem minuter så hade jag HHG. :)
 

RickardG

Medlem
Det verkar vara lite olika svar beroende på vem som handhar ärendet. Jag har fått bekräftat att det är ok att matcha mot HHD från BWD, men de envisas med att få ett foto på det fysiska kortet. Återkommer när det landat och jag testat igen... Skickade i övrigt exakt samma skärmdumpar som @JSQ
 

JSQ

Medlem
Det verkar vara lite olika svar beroende på vem som handhar ärendet. Jag har fått bekräftat att det är ok att matcha mot HHD från BWD, men de envisas med att få ett foto på det fysiska kortet. Återkommer när det landat och jag testat igen... Skickade i övrigt exakt samma skärmdumpar som @JSQ

Märkte när jag matchade från CCG till HHG att det var olika svar beroende handläggare, först blev det stopp direkt och var inte på tal om någon status match men jag skickade in igen (från samma mail) och då gick det bättre efter att de fått lite bilder.
 
Toppen